d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1246024612462246324645001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Aug 30 2012 09:10am
Quote (Spetch @ 30 Aug 2012 16:49)
Någon relativt icke ung person som är insatt i facket och hur de kan hjälpa dig i vissa situationer.
Eller helt enkelt bra på lagar och regler när det kommer till tjänsteman och kollektiv anställda.

Vill inte verka dryg nu, men om du verkligen inte kan något om detta så skriv inte ett PM.
Är du däremot en höjdare på detta och kan svara på några frågor så donerar jag lite FG.


Pappa jobbar med sådana frågor, jag är intresserad och har frågat ut honom massvis. Värt ett försök! :)
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Aug 30 2012 09:11am
Quote (Chefen @ 30 Aug 2012 17:03)
locktight heter de


nej, det funkar väl men är inte det som det är ägnat för
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 30 2012 09:20am
Quote (Fil @ Aug 30 2012 05:10pm)
Pappa jobbar med sådana frågor, jag är intresserad och har frågat ut honom massvis. Värt ett försök! :)


Pm'd
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 30 2012 09:30am
Quote (Svartermetalisk @ 30 Aug 2012 17:05)
Grejjen var att jag hittade inga mindre skruvar, den där var verkligen sinnesjukt liten :D

Tjackade den absolut minsta skruven på claes olsson men den hade behövt vara typ en tredjedel så stor.



Hahah :D

Det är jävligt värt det, fok säger alltid "hur kan du lägga dom pengarna på lurar så bra kan det inte låta bla bla" sen får dom höra nån låt och säger bara "oh shit..."


Inb4 att du tankar musik i 128kb/s :lol:
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 30 2012 09:36am
Quote (PlaaD @ Aug 30 2012 04:30pm)
Inb4 att du tankar musik i 128kb/s  :lol:


Haha :D

Jag spelar mycket Vinyler hemma sen har jag mycket Lossless filer från mina CD och även nedladdade lossless filer.

Brukar inte spela MP3or om dom inte är 264 eller högre, 128 går inte att lyssna på haha.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Aug 30 2012 09:43am
Quote (Svartermetalisk @ 30 Aug 2012 17:36)
Haha :D

Jag spelar mycket Vinyler hemma sen har jag mycket Lossless filer från mina CD och även nedladdade lossless filer.

Brukar inte spela MP3or om dom inte är 264 eller högre, 128 går inte att lyssna på haha.


jag har en vinylbräda hemma yo
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 30 2012 09:46am
Quote (Svartermetalisk @ 30 Aug 2012 17:36)
Haha :D

Jag spelar mycket Vinyler hemma sen har jag mycket Lossless filer från mina CD och även nedladdade lossless filer.

Brukar inte spela MP3or om dom inte är 264 eller högre, 128 går inte att lyssna på haha.


Sääääääääääääkert ;)
kan tänka mig att du spelar in Justin Bieber direkt från youtube till telefonen sedan spelar upp det i butiken.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 30 2012 09:53am
Quote (PlaaD @ Aug 30 2012 04:46pm)
Sääääääääääääkert  ;)
kan tänka mig att du spelar in Justin Bieber direkt från youtube till telefonen sedan spelar upp det i butiken.


(:

Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Aug 30 2012 09:56am
Quote (Chefen @ 30 Aug 2012 17:03)
locktight heter de


^^

loctite*
Member
Posts: 9,228
Joined: Sep 22 2010
Gold: 3,086.76
Aug 30 2012 09:58am
Quote (Spetch @ 30 Aug 2012 16:49)
Någon relativt icke ung person som är insatt i facket och hur de kan hjälpa dig i vissa situationer.
Eller helt enkelt bra på lagar och regler när det kommer till tjänsteman och kollektiv anställda.

Vill inte verka dryg nu, men om du verkligen inte kan något om detta så skriv inte ett PM.
Är du däremot en höjdare på detta och kan svara på några frågor så donerar jag lite FG.


Ring din fackliga representant?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1246024612462246324645001Next
Closed New Topic New Poll