d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1245246247248249404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 30 2015 02:36am
Quote (fideuu @ 30 Jul 2015 10:24)
Jag är fortfarande i a2 :')

Helvete vad ni progressar :cry:


Jag är fortfarande på blood raven :cry:
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 30 2015 03:02am
Quote (fideuu @ 30 Jul 2015 08:24)
Jag är fortfarande i a2 :')

Helvete vad ni progressar :cry:


Kan ge wps a3. Tog Fan en timme o hitta organs igår -_-
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 30 2015 12:53pm
langa kart fusk
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 30 2015 02:04pm
Quote (ChingeR @ 30 Jul 2015 18:53)
langa kart fusk


Lär dig spela legit B)

€: Btw, om ni tycker att ni har hög ping så kan ni tanka Battleping, det kirrar biffen.

This post was edited by Disturbedxx on Jul 30 2015 02:05pm
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 30 2015 04:45pm
Quote (ChingeR @ 30 Jul 2015 19:53)
langa kart fusk


Hela poängen är väl att köra utan sådant?
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 30 2015 09:54pm
Jag drömde att ni boostade mig genom a1 sen mfade Vi tillsammans, det var jättemysigt

Fan att man inte har tid att lira :D
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 30 2015 10:22pm
Quote (SCXiao @ 31 Jul 2015 03:54)
Jag drömde att ni boostade mig genom a1 sen mfade Vi tillsammans, det var jättemysigt

Fan att man inte har tid att lira :D


lägg till mig, jag kan boosta ^^

*Disturbed
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 30 2015 10:27pm
Quote (Disturbedxx @ 31 Jul 2015 06:22)
lägg till mig, jag kan boosta ^^

*Disturbed


Jobbar till 4 idag sen får vi besök som stannar över helgen, men ska försöka hitta tid nånstans :D
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 30 2015 10:34pm
Quote (SCXiao @ Jul 31 2015 05:54am)
Jag drömde att ni boostade mig genom a1 sen mfade Vi tillsammans, det var jättemysigt

Fan att man inte har tid att lira :D


Jag har inte heller tid :cry:

Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 30 2015 10:38pm
har inte hunnit lira dessa två nätter på jobbet som jag hade tänkt mig men får se om det blir lite gibb nu på fredags eftermiddagen/kvällen :) dagjobb lördag och söndag så kommer nog lira lite på kvällarna då!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1245246247248249404Next
Add Reply New Topic New Poll