d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1245246247248249329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jan 7 2012 08:50pm
Från nästan 1600 rating RAKT FUCKING ner till 1500 pga att folk dör och "CC PLX" innom ett par min... :| Varför hamnar jag alltid med de sämsta av de sämsta? :/
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jan 8 2012 03:07pm
Quote (Orvar @ 7 Jan 2012 17:25)
Någon som vill lira med en liten rand som jag? :rolleyes:

pawa, vill du tro? :)


nah, vill få upp mitt main på stabila 1800+, går +- hela tiden nu >_>
Member
Posts: 11,846
Joined: Nov 19 2008
Gold: 100.11
Jan 8 2012 03:15pm
Quote (Makta @ 8 Jan 2012 04:50)
Från nästan 1600 rating RAKT FUCKING ner till 1500 pga att folk dör och "CC PLX" innom ett par min... :|  Varför hamnar jag alltid med de sämsta av de sämsta? :/


Det är så mmr systemet fungerar (inte fungerar) det är helt omöjligt att gå upp när man hamnar i din ration... vet själv för jag ligger på 1600...

Alla brown/orange ska köra carry sen feedar dom... QQ

This post was edited by Luvve on Jan 8 2012 03:15pm
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jan 8 2012 04:28pm
Seriöst.. Dra ihop ett JSPgäng och röja någon dag?
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Jan 9 2012 03:46am
jag skulle kunna logga mitt 1650 acc och vara med ^^ förutsatt att skype används, else boring
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Jan 9 2012 07:36pm
0-8
1-8
1-4

Mitt team och det har gått 10 min. Pust suck och stön.

Edit: 2 team mates slutade på 1-24 och 2-24 och ändå lyckades vi 3 som inte vart helt värdelösa farma det andra teamet.

This post was edited by Makta on Jan 9 2012 07:52pm
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Jan 9 2012 08:35pm
jag är så jävla bra på det spelet
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jan 9 2012 08:35pm
Quote (3D-Lindell @ 10 Jan 2012 03:35)
jag är så jävla bra på det spelet


jag carryar dig!
Member
Posts: 14,899
Joined: Nov 14 2005
Gold: 2,683.00
Jan 9 2012 08:38pm
Quote (cphannes @ 10 Jan 2012 04:35)
jag carryar dig!


"aa lindell jag har en sån jävla losing streak nu... har gått så jävla kasst på sistone!"
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Jan 9 2012 08:48pm
Quote (3D-Lindell @ 10 Jan 2012 03:38)
"aa lindell jag har en sån jävla losing streak nu... har gått så jävla kasst på sistone!"


jag skyller på tixon självklart!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1245246247248249329Next
Add Reply New Topic New Poll