Quote (SCXiao @ Aug 29 2012 11:16pm)
Jag var helt säker på att jag skulle få stryk på min ai, ragebet ftl men jag hade tur
Myrmannen var ju inte vidare duktig heller, var oftast bara ingen som vågade calla / reraisa honom

Nee han satt ju och överbettade hela tiden, jag var helt hundra på att Norrland var tom på kort vilket han var och jag hoppades att jag skulle fånga myrm i en hand då han bara satt och bajsade för det gjorde han jävligt ofta men nej självklart inte

Trist att han callade utan topp-par också, jävla stake på honom.