d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1245424552456245724585001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 29 2012 04:13pm
Abror blev mördad

Jag visste att scumboi Norrland inte hade ett skit vilket han inte hade, sen hade man väl hoppats att myrm skulle lägga sig eftersom det var en semi-bluff men nej han callade och jag fick inte in nån mer träff så aa :P

Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,374.97
Aug 29 2012 04:16pm
Quote (Svartermetalisk @ 30 Aug 2012 00:13)
Abror blev mördad

Jag visste att scumboi Norrland inte hade ett skit vilket han inte hade, sen hade man väl hoppats att myrm skulle lägga sig eftersom det var en semi-bluff men nej han callade och jag fick inte in nån mer träff så aa :P


Jag var helt säker på att jag skulle få stryk på min ai, ragebet ftl men jag hade tur

Myrmannen var ju inte vidare duktig heller, var oftast bara ingen som vågade calla / reraisa honom :P
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 29 2012 04:17pm
Quote (SCXiao @ Aug 29 2012 11:16pm)
Jag var helt säker på att jag skulle få stryk på min ai, ragebet ftl men jag hade tur

Myrmannen var ju inte vidare duktig heller, var oftast bara ingen som vågade calla / reraisa honom :P


Nee han satt ju och överbettade hela tiden, jag var helt hundra på att Norrland var tom på kort vilket han var och jag hoppades att jag skulle fånga myrm i en hand då han bara satt och bajsade för det gjorde han jävligt ofta men nej självklart inte :P

Trist att han callade utan topp-par också, jävla stake på honom.
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Aug 29 2012 04:22pm
Så gick o plockade en 180kr pot på plo 2/4.. Mkt skönare spel än vid 0.25/0.50 som är iofs skoj med folk man känner ^^
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 29 2012 04:31pm
Quote (berhemuli @ Aug 29 2012 11:22pm)
Så gick o plockade en 180kr pot på plo 2/4.. Mkt skönare spel än vid 0.25/0.50 som är iofs skoj med folk man känner ^^


Grats (:

gick bätre för mig på annat bord också
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Aug 29 2012 04:37pm
Quote (PlaaD @ Aug 29 2012 11:04pm)


Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Aug 29 2012 04:44pm
Quote (PhearCIII @ 30 Aug 2012 00:37)
http://img.pr0gramm.com/2012/08/1346276246693.jpg

''How to pronounce memes'' & ''Young toes before hoes'' lol'd :D
Det där med sex swing va väl typ ps'at eller dylikt?

This post was edited by PlaaD on Aug 29 2012 04:44pm
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Aug 29 2012 04:52pm
Nästa bord jag gick till:

Köpte in mig för 50, slutade på 115

Plåster på såren, behövdes efter att jag fått smaka snase på JSP bordet

Nu äre deck-mode :zzz:

Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Aug 29 2012 04:52pm
Gillar att reddit åkte ner nu, 15k kommentarer på ama'n..
Member
Posts: 205,382
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,472.97
Aug 29 2012 05:28pm
Quote (Jewhannes @ 30 Aug 2012 00:52)
Gillar att reddit åkte ner nu, 15k kommentarer på ama'n..


view mode only OP
Go Back To Svenska Topic List
Prev1245424552456245724585001Next
Closed New Topic New Poll