d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1243244245246247404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 28 2015 03:41pm
Quote (SCXiao @ 28 Jul 2015 21:35)
Nu när melee kan få splash damage funderar jag på en smiter :D

Dibs om nån hittar zaka


Fatta Zealer med splash :O Så mycket jag vill testa :D
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 28 2015 06:47pm
Quote (Disturbedxx @ 28 Jul 2015 22:41)
Fatta Zealer med splash :O Så mycket jag vill testa :D


Zeal med splash lär vara sjuuuuuuuuukt op.
Har några poäng i Jab nu tills jag får ground slam, och allt bara smälter.
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 28 2015 11:46pm
Quote (Giraff @ 29 Jul 2015 00:47)
Zeal med splash lär vara sjuuuuuuuuukt op.
Har några poäng i Jab nu tills jag får ground slam, och allt bara smälter.


Jag tror att Freddie har en sån jwl
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 29 2015 12:40am
Ont. Rätt säker på att jag droppade den på marken för att jag trodde du ville ha tillbaka den. Så tyvärr :(

/E antingen så är jag sämst eller så är CE ingen höjdare low level :')
Minion damage+amp har varit bättre än sålänge

Offt. Jävla pissluder dag, spöregn. Gräsklipparen börjar ryka utav bara fan & slutar fungera.

Hela jobbveckan är förstörd. Man hamnar så vidrigt efter när sånt här händer.

This post was edited by fideuu on Jul 29 2015 12:42am
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 29 2015 06:01am
Lira i eftermiddag? Jag lär vara hemma mellan 15:30-16:00.
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 29 2015 06:20am
Quote (Disturbedxx @ 29 Jul 2015 06:46)
Jag tror att Freddie har en sån jwl


Har hitttat 3st hittils ^^
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 29 2015 07:29am
Quote (Disturbedxx @ 29 Jul 2015 14:01)
Lira i eftermiddag? Jag lär vara hemma mellan 15:30-16:00.


Är på jobbet tills imorgon eftermiddag och då lär jag nog stöka hemma för vi får besök i helgen :lol: sen jobbar jag rätt mycket nästa vecka så att nästa helg hinner jag kanske spela med er! :D

Fast då har nog nya Hearthstone patchen kommit så vi får se hur mycket d2 det blir :P
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 29 2015 07:30am
Quote (SCXiao @ 29 Jul 2015 13:29)
Är på jobbet tills imorgon eftermiddag och då lär jag nog stöka hemma för vi får besök i helgen :lol: sen jobbar jag rätt mycket nästa vecka så att nästa helg hinner jag kanske spela med er! :D

Fast då har nog nya Hearthstone patchen kommit så vi får se hur mycket d2 det blir :P


Trist! Jag e lvl 14 sorka! Ska pippa Andy nu ^^
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 29 2015 07:34am
Slackers!
Är lvl 28 i a5 jag B)
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 29 2015 08:22am
Quote (Giraff @ 29 Jul 2015 13:34)
Slackers!
Är lvl 28 i a5 jag B)


Arbetslös eller? :D Började ju fan igår!

Hittade precis Ral på första re-run jag gjorde på countess :) Dags för 3FB Leaf :evil:



This post was edited by Disturbedxx on Jul 29 2015 08:23am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1243244245246247404Next
Add Reply New Topic New Poll