d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1243244245246247329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Nov 26 2011 10:21am
Quote (Yla123 @ Nov 26 2011 06:19pm)
sjukt bra spelat av msi nu sista... Förtjänade det.


Faktiskt, lite tråkigt med magebane pick i alla matcher, men det funkade ju utmärkt i sista :D
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Nov 26 2011 11:40am
Quote (sofft @ Nov 26 2011 06:21pm)
Faktiskt, lite tråkigt med magebane pick i alla matcher, men det funkade ju utmärkt i sista :D


mjo, lite småsegt.. Runed axe vid nio minuter är helt okej. haha
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Nov 27 2011 12:40pm
Quote (Yla123 @ Nov 26 2011 07:40pm)
mjo, lite småsegt.. Runed axe vid nio minuter är helt okej. haha


Haha, Trixi <3
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 28 2011 05:45pm
Någon som vill nöta?
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Dec 28 2011 06:12pm
Quote (Makta @ 29 Dec 2011 00:45)
Någon som vill nöta?


nötar som fan, vill ha tillbaka mina 1800
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 28 2011 07:27pm
Väldans vad folk pausar efter start :|!?
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Dec 28 2011 09:34pm
Quote (Makta @ 29 Dec 2011 02:27)
Väldans vad folk pausar efter start :|!?


Grafik buggar ^^
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Dec 28 2011 09:40pm
får aldrig:
1) grafikbugg
2) crash

vet inte hur det kan hända folk så ofta o.O
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Dec 29 2011 12:31pm
Quote (ImoK @ Dec 29 2011 04:40am)
får aldrig:
1) grafikbugg
2) crash

vet inte hur det kan hända folk så ofta o.O


Inte jag heller :thumbsup:

Någon som vill lira med mig tro? :Rolleyes:
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Dec 29 2011 01:00pm
Quote (Orvar @ 29 Dec 2011 19:31)
Inte jag heller :thumbsup:

Någon som vill lira med mig tro? :Rolleyes:


Är du fortfarande inne? Kan hoppa in isf. Och det var rätt igår ;)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1243244245246247329Next
Add Reply New Topic New Poll