☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev
1
243
244
245
246
247
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 65918
Replies: 3281
Track Topic
SOFFT
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold
:
2.99
#2441
Nov 26 2011 10:21am
Quote (Yla123 @ Nov 26 2011 06:19pm)
sjukt bra spelat av msi nu sista... Förtjänade det.
Faktiskt, lite tråkigt med magebane pick i alla matcher, men det funkade ju utmärkt i sista
yla
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold
:
1.00
#2442
Nov 26 2011 11:40am
Quote (sofft @ Nov 26 2011 06:21pm)
Faktiskt, lite tråkigt med magebane pick i alla matcher, men det funkade ju utmärkt i sista
mjo, lite småsegt.. Runed axe vid nio minuter är helt okej. haha
SOFFT
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold
:
2.99
#2443
Nov 27 2011 12:40pm
Quote (Yla123 @ Nov 26 2011 07:40pm)
mjo, lite småsegt.. Runed axe vid nio minuter är helt okej. haha
Haha, Trixi
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#2444
Dec 28 2011 05:45pm
Någon som vill nöta?
pawa
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold
:
0.00
#2445
Dec 28 2011 06:12pm
Quote (Makta @ 29 Dec 2011 00:45)
Någon som vill nöta?
nötar som fan, vill ha tillbaka mina 1800
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#2446
Dec 28 2011 07:27pm
Väldans vad folk pausar efter start :|!?
cphannes
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold
:
1,732.37
#2447
Dec 28 2011 09:34pm
Quote (Makta @ 29 Dec 2011 02:27)
Väldans vad folk pausar efter start :|!?
Grafik buggar ^^
ImoK
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold
:
2,310.27
#2448
Dec 28 2011 09:40pm
får aldrig:
1) grafikbugg
2) crash
vet inte hur det kan hända folk så ofta o.O
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#2449
Dec 29 2011 12:31pm
Quote (ImoK @ Dec 29 2011 04:40am)
får aldrig:
1) grafikbugg
2) crash
vet inte hur det kan hända folk så ofta o.O
Inte jag heller
Någon som vill lira med mig tro?
Makta
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold
:
3.90
#2450
Dec 29 2011 01:00pm
Quote (Orvar @ 29 Dec 2011 19:31)
Inte jag heller
Någon som vill lira med mig tro?
Är du fortfarande inne? Kan hoppa in isf. Och det var rätt igår
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
243
244
245
246
247
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact