d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1242243244245246404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 28 2015 10:10am
Plockade nyss ned, satan vilken ping :C
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 28 2015 10:16am
Quote (Giraff @ 28 Jul 2015 18:10)
Plockade nyss ned, satan vilken ping :C


Mjo jag hade 400+, gick att spela men lite smådrygt :(


Quote (fideuu @ 28 Jul 2015 16:52)
Laddade precis hem det. Spelar du sc?

/e

Sjuk ångest över vilken karaktär jag ska skapa.


<-- Hammerdin :D
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 28 2015 10:20am
Quote (Giraff @ Jul 28 2015 06:10pm)
Plockade nyss ned, satan vilken ping :C


Märker inte av det tbh

Quote (SCXiao @ Jul 28 2015 06:16pm)
Mjo jag hade 400+, gick att spela men lite smådrygt :(




<-- Hammerdin :D


Själv blev det en summoner :D

This post was edited by fideuu on Jul 28 2015 10:20am
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 28 2015 10:37am
Quote (fideuu @ 28 Jul 2015 16:20)
Märker inte av det tbh



Själv blev det en summoner :D


Sorry att jag drog så drastiskt :D Imorgon kör vi igen
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 28 2015 11:19am
Quote (Disturbedxx @ Jul 28 2015 06:37pm)
Sorry att jag drog så drastiskt :D Imorgon kör vi igen


Haha det är lugnt! :D

Dödade andariel, sedan så var det dags för mig o sticka aswell :')

Sure är hemma ~17

This post was edited by fideuu on Jul 28 2015 11:20am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 28 2015 11:23am
Jag är level 4 :(
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 28 2015 12:46pm
hade vart grymt om man kunde köra och confa egen egen realm för swesub!
ta bort rd och göra så att /players 8 funkar online :D
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 28 2015 01:10pm
Quote (Simon @ 28 Jul 2015 18:46)
hade vart grymt om man kunde köra och confa egen egen realm för swesub!
ta bort rd och göra så att /players 8 funkar online :D


Tycker du ska testa PoD innan du slänger in handduken! :P
Det ända jag kommer störa mig på är att Enigma inte längre ger +1 Teleport, det är en ny skill (Convocation) istället som jag inte hunnit testa än. Den ska fungera på samma sätt som i PoE om jag förstått det hela rätt. Det är dessvärre inte Jah ith Ber längre, utan Sur Ohm Gul ^^

De har tagit bort alla skit skills från skill tabs och gjort om/satt in nya coola.

Jag vände också öronen bakåt när jag fick höra om PoD av Spaz för ett tag sen pga mods. Men spelet känns precis som vanligt, bara att skiten är väck och allt man saknade har lagts in.

https://www.reddit.com/r/pathofdiablo/wiki/changelog

This post was edited by Disturbedxx on Jul 28 2015 01:13pm
Member
Posts: 6,742
Joined: Oct 31 2010
Gold: 7,480.00
Jul 28 2015 03:17pm
Quote (SCXiao @ 28 Jul 2015 18:23)
Jag är level 4 :(


Jag med B)

Kör ama, så om ni hittar tit's eller Lycander's flank så vill jag ha 8D
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 28 2015 03:35pm
Quote (Giraff @ 28 Jul 2015 23:17)
Jag med B)

Kör ama, så om ni hittar tit's eller Lycander's flank så vill jag ha 8D


Nu när melee kan få splash damage funderar jag på en smiter :D

Dibs om nån hittar zaka
Go Back To Svenska Topic List
Prev1242243244245246404Next
Add Reply New Topic New Poll