Quote (ImoK @ 8 Nov 2011 01:25)
går alltid bra för mig i lane / de första 15 minutrarna på dr, sen dör jag hela tiden :s
har sämst positionering med den heron, vet inte hur man ska göra i teamfights, så jag throwar sönder mina 400+ gpm o droppar alltid till 200 lul
Den är nog heron jag är sämst med, jag brukar kunna gå solo på den helt ok, men i mid är ju värdelös med den