d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1242243244245246329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Nov 7 2011 06:25pm
Quote (pawa @ Nov 8 2011 12:44am)
gick precis 0-5-0 som repulsor vs SS i mid :D I'm da baws på repulsor ^^


går alltid bra för mig i lane / de första 15 minutrarna på dr, sen dör jag hela tiden :s
har sämst positionering med den heron, vet inte hur man ska göra i teamfights, så jag throwar sönder mina 400+ gpm o droppar alltid till 200 lul
Member
Posts: 73,190
Joined: Jun 12 2007
Gold: 14.53
Trader: Trusted
Nov 7 2011 09:08pm
Quote (Makta @ 7 Nov 2011 21:52)
Folk med SlimShady i sitt namn suger pung 9 utav 10 gånger...


den enda som inte gör det är ju "the real slim shady" :O
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Nov 8 2011 08:17am
Quote (ImoK @ 8 Nov 2011 01:25)
går alltid bra för mig i lane / de första 15 minutrarna på dr, sen dör jag hela tiden :s
har sämst positionering med den heron, vet inte hur man ska göra i teamfights, så jag throwar sönder mina 400+ gpm o droppar alltid till 200 lul


Den är nog heron jag är sämst med, jag brukar kunna gå solo på den helt ok, men i mid är ju värdelös med den
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Nov 8 2011 09:37am
Quote (pawa @ Nov 8 2011 04:17pm)
Den är nog heron jag är sämst med, jag brukar kunna gå solo på den helt ok, men i mid är ju värdelös med den


SS har ju megafett övertag mot repulsor innan repulsor är lvl 6.

knepig lane imo
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Nov 8 2011 10:32am
Quote (Svartermetalisk @ 8 Nov 2011 16:37)
SS har ju megafett övertag mot repulsor innan repulsor är lvl 6.

knepig lane imo


tycker jag inte, från början skulle jag säga repulsor har ett FETT övertag, men på lvl 5 ligger man risigt på det :P sen på lvl6 är det repulsor som har övertaget igen ^^
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Nov 8 2011 10:57am
har i princip aldrig förlorat mid till en dr som ss

3 demon hands > en lvl 6 repulsor som flyger in
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Nov 8 2011 01:06pm
Sand king >


dats all niggaz
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Nov 26 2011 09:38am
Någon som kollar finalen?
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Nov 26 2011 09:42am
Quote (Yla123 @ Nov 26 2011 05:38pm)
Någon som kollar finalen?


yeees :)
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Nov 26 2011 10:19am
Quote (sofft @ Nov 26 2011 05:42pm)
yeees :)


sjukt bra spelat av msi nu sista... Förtjänade det.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1242243244245246329Next
Add Reply New Topic New Poll