d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1241242243244245404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 28 2015 02:44am
Jag komer spela det vi går flest spelare i. Ska även kolla ifall man kan dra upp kanalbot.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 28 2015 02:59am
Quote
-Only for the Path of Exile community. Don't invite friends of friends.


Jag har en level 3 char på något PoE konto, räknas det? :santa: #fuckthepolice


Channel OP i channel Swesub B) COME AT ME




Seems legit? :ph34r:

This post was edited by SCXiao on Jul 28 2015 03:25am
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 28 2015 04:42am
Shheeeeeit! Sugen jag är nu :D
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 28 2015 05:01am
åååååååh hade vart så jävla kul!!! sen såg jag olis screenshot....



Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 28 2015 06:45am
Quote (Simon @ 28 Jul 2015 11:01)
åååååååh hade vart så jävla kul!!! sen såg jag olis screenshot....


Vadårå?

De har gjort alla ändringar som man alltid velat ha på denna server. Raven druids och Fire druids ska vara svinbra ^^ samma gäller summoned nec. Allt scalar väldigt bra tydligen.

This post was edited by Disturbedxx on Jul 28 2015 06:47am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 28 2015 06:46am
Quote (Disturbedxx @ 28 Jul 2015 14:45)
Vadårå?


det är ju moddat
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 28 2015 07:07am
Quote (SCXiao @ Jul 28 2015 10:12am)
Låter faktiskt jävligt skoj :D bestämmer ni er för sc så är jag på


This :thumbsup:
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 28 2015 08:37am
Jag är inne :D

*Disturbed
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 28 2015 08:52am
Quote (Disturbedxx @ Jul 28 2015 04:37pm)
Jag är inne :D

*Disturbed


Laddade precis hem det. Spelar du sc?

/e

Sjuk ångest över vilken karaktär jag ska skapa.

This post was edited by fideuu on Jul 28 2015 08:54am
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 28 2015 09:02am
Quote (fideuu @ 28 Jul 2015 14:52)
Laddade precis hem det. Spelar du sc?

/e

Sjuk ångest över vilken karaktär jag ska skapa.


Spelar SC!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1241242243244245404Next
Add Reply New Topic New Poll