d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1241242243244245329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 14 2011 10:31am
har faktiskt förlorat alltför många games, men så blire när man blir inv'ad av friends till grupper och man vet att dom suger :(

vad gör man inte för att vara en god vän.

This post was edited by ImoK on Oct 14 2011 10:31am
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 14 2011 10:46am
man spelar med / boostar mig ^_^
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Oct 27 2011 07:05am
bamp
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Oct 27 2011 11:36am
Quote (ImoK @ Oct 14 2011 05:31pm)
har faktiskt förlorat alltför många games, men så blire när man blir inv'ad av friends till grupper och man vet att dom suger :(

vad gör man inte för att vara en god vän.


rofl, vet exakt vad du menar ... händer för ofta för mig ^^
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Oct 27 2011 02:08pm
Quote (ImoK @ Oct 14 2011 06:31pm)
har faktiskt förlorat alltför många games, men så blire när man blir inv'ad av friends till grupper och man vet att dom suger :(

vad gör man inte för att vara en god vän.


this
1850-1700
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 4 2011 08:06pm
19/3/20 med "Abaddon" w/e hans namn är nu. Första gången jag spelar sen betan b)
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Nov 5 2011 09:26am
Quote (d0oh @ 27 Oct 2011 18:36)
rofl, vet exakt vad du menar ... händer för ofta för mig ^^


därför har man ett dumpsteracc :D som man bara tardar sig på ^^
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Nov 5 2011 09:30am
Quote (Yla123 @ Oct 27 2011 09:08pm)
this
1850-1700


1820 - 1700 -_-
Member
Posts: 44,472
Joined: Apr 23 2006
Gold: 3.90
Nov 7 2011 01:52pm
Folk med SlimShady i sitt namn suger pung 9 utav 10 gånger...
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Nov 7 2011 04:44pm
gick precis 0-5-0 som repulsor vs SS i mid :D I'm da baws på repulsor ^^
Go Back To Svenska Topic List
Prev1241242243244245329Next
Add Reply New Topic New Poll