d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1240241242243244404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 22 2015 08:39am
Quote (generalet @ 22 Jul 2015 15:12)
http://i.imgur.com/SMDYhSd.jpg

Hittade WTs också som ni kan se, 42%


vafan!!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 22 2015 10:59am
Quote (Simon @ 22 Jul 2015 16:39)
vafan!!


It's on, bitch!

Bara jag får en infi så!

This post was edited by generalet on Jul 22 2015 11:07am
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 23 2015 08:39am
Har fixat en d2 single player-skypechat, bara för att diskutera loot och planer osv, släng mig en vänförfrågan på skype så lägger jag till er.

Skype: techypants
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 23 2015 02:49pm
Detta spel suger ju.

Hittar man en rare circ så är det 1skill sen massa halv bra grejor. Skulle det vara 2skill så är det utan fcr, samma sak gäller ringar och amuletter. Att hitta en dest key är helt jävla omöjligt. Jag fattar inte :S
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 28 2015 12:39am
Någon som lirar på path of Diablo? Reddits server.
Member
Posts: 60,027
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Jul 28 2015 12:41am
Quote (Disturbedxx @ Jul 28 2015 07:39am)
Någon som lirar på path of Diablo? Reddits server.



Funderar på att börja, är det nåt att ha?
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 28 2015 01:00am
Quote (PhearCIII @ 28 Jul 2015 06:41)
Funderar på att börja, är det nåt att ha?


Satt precis o läste lite om det. Men i deras forums såg alla posts ut att vara typ 3 månader gamla. Jag ska installera ikväll o kolla. Servern ligger dock i US East, så man lär inte vara online när de flesta andra är. Men får vi ihop ett gäng från swesubben så kör jag på ivf :)

Blir HCL isf

This post was edited by Disturbedxx on Jul 28 2015 01:03am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 28 2015 01:53am
Quote (Disturbedxx @ 28 Jul 2015 08:39)
Någon som lirar på path of Diablo? Reddits server.


Aldrig hört talas om, vad är det?

Jag tänker inte under några omständigheter köra Hc iaf :)
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jul 28 2015 01:58am
Quote (SCXiao @ 28 Jul 2015 07:53)
Aldrig hört talas om, vad är det?

Jag tänker inte under några omständigheter köra Hc iaf :)


Dwt är en privat server med warden 2.0 om man säger så. Inge fuskare spambots o skit. Bara bra community och trading :) inge forum guld heller. Allt sköts ingame som förr.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,082.42
Jul 28 2015 02:12am
Quote (Disturbedxx @ 28 Jul 2015 09:58)
Dwt är en privat server med warden 2.0 om man säger så. Inge fuskare spambots o skit. Bara bra community och trading :) inge forum guld heller. Allt sköts ingame som förr.


Låter faktiskt jävligt skoj :D bestämmer ni er för sc så är jag på
Go Back To Svenska Topic List
Prev1240241242243244404Next
Add Reply New Topic New Poll