Quote (ImoK @ 11 Oct 2011 23:45)
insanitarius pred är awesome om man får den tidigt
e: hoppas folk börjar köra melee carries i competitive play nu när frostwolf ännu en gång blir nerfad för range agi carries.
märker magebane allt mer i games nuförtiden
jo har sett en del magebanes jag också, dom brukar oftast vara skit dåliga, men körde den själv idag och den va fett najs

slutade på 17-0-19 med en 650gpm