d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1240241242243244329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Oct 10 2011 03:36pm
Quote (pawa @ 10 Oct 2011 20:20)
invispred > ^^
mina pred builds revolutionerar


shroud pred är awesome!
shroud in å slå, leapa å slå, ghost marchers å slå. sen kan man köra invis igen :D
lägg till shieldbreaker å breastplate ovanpå det = MUMS
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 11 2011 04:45pm
insanitarius pred är awesome om man får den tidigt

e: hoppas folk börjar köra melee carries i competitive play nu när frostwolf ännu en gång blir nerfad för range agi carries.
märker magebane allt mer i games nuförtiden

This post was edited by ImoK on Oct 11 2011 04:47pm
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Oct 11 2011 04:54pm
Quote (ImoK @ 11 Oct 2011 23:45)
insanitarius pred är awesome om man får den tidigt

e: hoppas folk börjar köra melee carries i competitive play nu när frostwolf ännu en gång blir nerfad för range agi carries.
märker magebane allt mer i games nuförtiden


jo har sett en del magebanes jag också, dom brukar oftast vara skit dåliga, men körde den själv idag och den va fett najs :) slutade på 17-0-19 med en 650gpm
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 11 2011 05:00pm
m den är så sjukt jobbig att ganka, och så fort den blir lite tanky är den helt störd med bara en dps item
+mana burnen

Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold: 9,560.00
Oct 11 2011 05:05pm
Quote (cphannes @ 12 Oct 2011 00:54)
jo har sett en del magebanes jag också, dom brukar oftast vara skit dåliga, men körde den själv idag och den va fett najs :) slutade på 17-0-19 med en 650gpm


du var bara tvungen o komma in o skryta va ? =)
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Oct 11 2011 11:34pm
Quote (cphannes @ Oct 11 2011 11:54pm)
jo har sett en del magebanes jag också, dom brukar oftast vara skit dåliga, men körde den själv idag och den va fett najs :) slutade på 17-0-19 med en 650gpm


gieb address så man kan ta en titt pls

This post was edited by orvar174 on Oct 11 2011 11:34pm
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Oct 12 2011 09:51am
Quote (cphannes @ 11 Oct 2011 23:54)
jo har sett en del magebanes jag också, dom brukar oftast vara skit dåliga, men körde den själv idag och den va fett najs :) slutade på 17-0-19 med en 650gpm


du måste haft någon pro midhero som tog all attention? ;)
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Oct 12 2011 10:44am
Quote (orvar174 @ 12 Oct 2011 06:34)
gieb address så man kan ta en titt pls


64558495
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 14 2011 06:22am
Quote (ImoK @ Mar 1 2010 07:41pm)
gah har droppats ner till 1300 igen :p


Det är inte lätt imok ;)
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 14 2011 06:23am
Quote (ImoK @ Mar 6 2010 02:58am)
aaaa äntligen uppe i 1500 igen från 1100 lol

e: har spelat 200 matcher nu också (stats, spelat massa nostats också) på några veckor bara.
saknar ett liv :{


Du lär dig tillslut gubben! :)
Skriv om du vill ha lite "HoN-Coaching"
Go Back To Svenska Topic List
Prev1240241242243244329Next
Add Reply New Topic New Poll