d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev12324252627159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 73,189
Joined: Jun 12 2007
Gold: 2.63
Trader: Trusted
Jun 2 2014 05:52am
Quote (Spetch @ 2 Jun 2014 13:49)
http://steamcommunity.com/profiles/76561197966508919/inventory/

Ja hade Stattrak i alla items utom Kniv och AWP.
(Och Autoshotgun, finns ingen StatTrak till den. Inte då iaf)

Men jag valde att sälja alla items som jag inte använder :P



Mh, jag har haft bögmkt items som jag aldrig använde, så slängde hälften åt helvete typ, försökte trade-up så mkt det gick

Vill ha en AK redline tror jag ^^ får se hur det blir med det.
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 2 2014 01:52pm
Någon som vet vad man ska göra när spelet buggar så man inte kan köpa något med musen eller få fram report/mute/etc på folk?

Musen slutar typ funka i menyer.
Funkar inte och starta om, försvinner typ bara om man byter server :S


+7 dagars ban på main konto då man hamna i rysslag som klaga då man satt på 1k ping (något hände med servern)
Sedan klaga på allt från att man inte gjorde ace när resten av laget dött m.m -_-
dom börja sedan attackera och döda mig, kunde inte reporta pga bug, kötta sönder deras lag och fick ban samtidigt som jag dampa loss på mic ^_^
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jun 2 2014 02:01pm
Quote (Kerzhakov @ 2 Jun 2014 21:52)
Någon som vet vad man ska göra när spelet buggar så man inte kan köpa något med musen eller få fram report/mute/etc på folk?

Musen slutar typ funka i menyer.
Funkar inte och starta om, försvinner typ bara om man byter server :S


+7 dagars ban på main konto då man hamna i rysslag som klaga då man satt på 1k ping (något hände med servern)
Sedan klaga på allt från att man inte gjorde ace när resten av laget dött m.m -_-
dom börja sedan attackera och döda mig, kunde inte reporta pga bug, kötta sönder deras lag och fick ban samtidigt som jag dampa loss på mic ^_^


haha liiivätt

har aldrig varit med om det :O
pröva kör en verify game cache
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 2 2014 02:03pm
Quote (Kerzhakov @ Jun 2 2014 08:52pm)
Någon som vet vad man ska göra när spelet buggar så man inte kan köpa något med musen eller få fram report/mute/etc på folk?

Musen slutar typ funka i menyer.
Funkar inte och starta om, försvinner typ bara om man byter server :S


+7 dagars ban på main konto då man hamna i rysslag som klaga då man satt på 1k ping (något hände med servern)
Sedan klaga på allt från att man inte gjorde ace när resten av laget dött m.m -_-
dom börja sedan attackera och döda mig, kunde inte reporta pga bug, kötta sönder deras lag och fick ban samtidigt som jag dampa loss på mic ^_^


Fick det idag också, när jag var på sämsta möjliga humör

Blev inte bättre kan jag lova
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 15 2014 03:26pm
Definition av dålig klan/spelare



Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 15 2014 03:59pm
Quote (Kerzhakov @ Jun 15 2014 10:26pm)
Definition av dålig klan/spelare



http://i59.tinypic.com/i5yiqx.jpg


Fan vad du climbar i rank :D
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 15 2014 05:59pm
Quote (Orvar @ Jun 15 2014 10:59pm)
Fan vad du climbar i rank :D


Var ju tvungen att börja lira på nya kontot då jag är bannad på andra :P

Blir kul och se var man hamnar i för rank i slutändan då man lirar solo hela tiden.
Lira lite igår med några som låg på Distinguished och Eagle, var top fragger alla matcher, alla var minst 5 ranker högre än mig :lol:

This post was edited by Kerzhakov on Jun 15 2014 05:59pm
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jun 15 2014 06:26pm
Quote (Kerzhakov @ Jun 16 2014 12:59am)
Var ju tvungen att börja lira på nya kontot då jag är bannad på andra :P

Blir kul och se var man hamnar i för rank i slutändan då man lirar solo hela tiden.
Lira lite igår med några som låg på Distinguished och Eagle, var top fragger alla matcher, alla var minst 5 ranker högre än mig :lol:


lol wat

förlorade ni alla matcher? ^^
Banned
Posts: 13,794
Joined: Sep 2 2006
Gold: 440,075.16
Jun 15 2014 08:23pm
Quote (Kerzhakov @ 16 Jun 2014 01:59)
Var ju tvungen att börja lira på nya kontot då jag är bannad på andra :P

Blir kul och se var man hamnar i för rank i slutändan då man lirar solo hela tiden.
Lira lite igår med några som låg på Distinguished och Eagle, var top fragger alla matcher, alla var minst 5 ranker högre än mig :lol:


du kommer fastna på eagle ranken om du bara kör solo :/ like me
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
Jun 16 2014 04:03am
Quote (Orvar @ Jun 16 2014 01:26am)
lol wat

förlorade ni alla matcher? ^^


Nej :P
Go Back To Svenska Topic List
Prev12324252627159Next
Closed New Topic New Poll