Någon som vet vad man ska göra när spelet buggar så man inte kan köpa något med musen eller få fram report/mute/etc på folk?
Musen slutar typ funka i menyer.
Funkar inte och starta om, försvinner typ bara om man byter server :S
+7 dagars ban på main konto då man hamna i rysslag som klaga då man satt på 1k ping (något hände med servern)
Sedan klaga på allt från att man inte gjorde ace när resten av laget dött m.m

dom börja sedan attackera och döda mig, kunde inte reporta pga bug, kötta sönder deras lag och fick ban samtidigt som jag dampa loss på mic
