☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Dreamhack Winter 2012
Prev
1
23
24
25
26
27
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 6611
Replies: 357
Track Topic
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#241
Nov 22 2012 12:00pm
Quote (Pissboss3 @ 22 Nov 2012 19:58)
Är ni såhär svettiga och flottiga? Flottiga fingrar efter alla ostbågar och energidrycker över hela bordet?
Nej.
PhearCIII
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold
:
8,806.69
#242
Nov 22 2012 12:00pm
Quote (Pissboss3 @ Nov 22 2012 06:58pm)
Är ni såhär svettiga och flottiga? Flottiga fingrar efter alla ostbågar och energidrycker över hela bordet?
Rasmus, det är bara du som äter ostbågar..
yla
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold
:
1.00
#243
Nov 22 2012 12:13pm
Quote (snoramej @ Nov 22 2012 10:31am)
Framme nu, 16h biltur blev det. Stream uppe @
http://sv.twitch.tv/generalet
jag glor på dig.
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#244
Nov 22 2012 12:17pm
Quote (Yla123 @ 22 Nov 2012 20:13)
jag glor på dig.
Tror inte det mannen
Är inte med på stream just nu
yla
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold
:
1.00
#245
Nov 22 2012 12:59pm
Quote (snoramej @ Nov 22 2012 08:17pm)
Tror inte det mannen
Är inte med på stream just nu
glodde då, fan
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#246
Nov 22 2012 01:01pm
Quote (Yla123 @ 22 Nov 2012 20:59)
glodde då, fan
haha
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#247
Nov 22 2012 01:04pm
Fick dra till elgiganten och köpa en ny skärm för att sedan ta strömsladden där till min skärm. Ska lämna tillbaka skärmen när dh är över hehehehehhe
SCXiao
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
910.92
#248
Nov 22 2012 01:04pm
Quote (snoramej @ 22 Nov 2012 19:17)
Tror inte det mannen
Är inte med på stream just nu
Generalet playing Diablo III
Spetch, gå till snoramey och vinka i cam
:skit i det då
This post was edited by SCXiao on Nov 22 2012 01:09pm
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#249
Nov 22 2012 01:15pm
Quote (SCXiao @ 22 Nov 2012 21:04)
Generalet playing Diablo III
Spetch, gå till snoramey och vinka i cam
:skit i det då
Sperre håller sig till sig själv
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#250
Nov 22 2012 01:18pm
vad är skiten till dc hubben @ dh, anyone?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
23
24
25
26
27
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact