d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1232425262736Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 22 2012 12:00pm
Quote (Pissboss3 @ 22 Nov 2012 19:58)
Är ni såhär svettiga och flottiga? Flottiga fingrar efter alla ostbågar och energidrycker över hela bordet?


Nej.
Member
Posts: 60,026
Joined: Jun 27 2007
Gold: 8,806.69
Nov 22 2012 12:00pm
Quote (Pissboss3 @ Nov 22 2012 06:58pm)
Är ni såhär svettiga och flottiga? Flottiga fingrar efter alla ostbågar och energidrycker över hela bordet?


Rasmus, det är bara du som äter ostbågar.. :D
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Nov 22 2012 12:13pm
Quote (snoramej @ Nov 22 2012 10:31am)
Framme nu, 16h biltur blev det. Stream uppe @ http://sv.twitch.tv/generalet


jag glor på dig.
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 22 2012 12:17pm
Quote (Yla123 @ 22 Nov 2012 20:13)
jag glor på dig.


Tror inte det mannen

Är inte med på stream just nu
Member
Posts: 10,356
Joined: Jan 1 2009
Gold: 1.00
Nov 22 2012 12:59pm
Quote (snoramej @ Nov 22 2012 08:17pm)
Tror inte det mannen

Är inte med på stream just nu


glodde då, fan
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 22 2012 01:01pm
Quote (Yla123 @ 22 Nov 2012 20:59)
glodde då, fan


haha
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 22 2012 01:04pm
Fick dra till elgiganten och köpa en ny skärm för att sedan ta strömsladden där till min skärm. Ska lämna tillbaka skärmen när dh är över hehehehehhe
Member
Posts: 92,363
Joined: Dec 8 2005
Gold: 910.92
Nov 22 2012 01:04pm
Quote (snoramej @ 22 Nov 2012 19:17)
Tror inte det mannen

Är inte med på stream just nu


Generalet playing Diablo III



Spetch, gå till snoramey och vinka i cam :angel:


:skit i det då :angry:

This post was edited by SCXiao on Nov 22 2012 01:09pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 22 2012 01:15pm
Quote (SCXiao @ 22 Nov 2012 21:04)
Generalet playing Diablo III



Spetch, gå till snoramey och vinka i cam :angel:


:skit i det då :angry:


Sperre håller sig till sig själv :D
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 22 2012 01:18pm
vad är skiten till dc hubben @ dh, anyone?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1232425262736Next
Add Reply New Topic New Poll