d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Sporttråden 2012
Prev1232425262798Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 4 2012 07:55am
Quote (Teposen @ 4 Jan 2012 15:54)
Obv jelly :rolleyes:


sverige var redan bättre än finland i jvm innan :p så inga större changes där inte. Men vill du börja bråka så kan vi göra det! :(
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold: 354.00
Jan 4 2012 07:58am
Quote (berhemuli @ Jan 4 2012 02:55pm)
sverige var redan bättre än finland i jvm innan :p så inga större changes där inte. Men vill du börja bråka så kan vi göra det! :(


Nejdå, låt oss behålla freden :HUG:

Det hade varit likadant för oss om ni hade vunnit så :)
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 5 2012 05:09pm
4-0 Kanada.. Förväntade mig absolut ingen vinst.. Hoppades få möta ryssland i bronsmatchen för ens en liten chans på vinst.. Aja GG gl.
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold: 0.00
Jan 5 2012 05:15pm
Quote (berhemuli @ 6 Jan 2012 01:09)
4-0 Kanada.. Förväntade mig absolut ingen vinst.. Hoppades få möta ryssland i bronsmatchen för ens en liten chans på vinst.. Aja GG gl.


Kändes som Kanda hellre ville ha bronset, finnarna såg helt frånvarande ut
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 5 2012 05:15pm
Quote (orvars @ 6 Jan 2012 01:15)
Kändes som Kanda hellre ville ha bronset, finnarna såg helt frånvarande ut


Tror finnarna "gav upp" efter att ni comebackat mot oss i semin.. Kändes som all energi var borta helt o hållet.
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 5 2012 06:17pm
Quote (berhemuli @ 6 Jan 2012 00:15)
Tror finnarna "gav upp" efter att ni comebackat mot oss i semin.. Kändes som all energi var borta helt o hållet.


dedek 4a eller? :P
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold: 3,552.51
Jan 5 2012 06:19pm
Quote (ChingeR @ 6 Jan 2012 02:17)
dedek 4a eller? :P


dedek? wat
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jan 6 2012 05:24am
#1
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 9 2012 04:19pm
Vad ska jag säga...

THIERRY HENRY GÖR MÅL <3333333333333333333333333333333333

Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jan 9 2012 05:05pm


Go Back To Svenska Topic List
Prev1232425262798Next
Add Reply New Topic New Poll