☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Sporttråden 2012
Prev
1
23
24
25
26
27
98
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 18926
Replies: 977
Track Topic
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#241
Jan 4 2012 07:55am
Quote (Teposen @ 4 Jan 2012 15:54)
Obv jelly
sverige var redan bättre än finland i jvm innan
så inga större changes där inte. Men vill du börja bråka så kan vi göra det!
Teposen
Member
Posts: 63,968
Joined: Oct 13 2009
Gold
:
354.00
#242
Jan 4 2012 07:58am
Quote (berhemuli @ Jan 4 2012 02:55pm)
sverige var redan bättre än finland i jvm innan
så inga större changes där inte. Men vill du börja bråka så kan vi göra det!
Nejdå, låt oss behålla freden
Det hade varit likadant för oss om ni hade vunnit så
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#243
Jan 5 2012 05:09pm
4-0 Kanada.. Förväntade mig absolut ingen vinst.. Hoppades få möta ryssland i bronsmatchen för ens en liten chans på vinst.. Aja GG gl.
orvars
Member
Posts: 15,343
Joined: Jun 3 2008
Gold
:
0.00
#244
Jan 5 2012 05:15pm
Quote (berhemuli @ 6 Jan 2012 01:09)
4-0 Kanada.. Förväntade mig absolut ingen vinst.. Hoppades få möta ryssland i bronsmatchen för ens en liten chans på vinst.. Aja GG gl.
Kändes som Kanda hellre ville ha bronset, finnarna såg helt frånvarande ut
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#245
Jan 5 2012 05:15pm
Quote (orvars @ 6 Jan 2012 01:15)
Kändes som Kanda hellre ville ha bronset, finnarna såg helt frånvarande ut
Tror finnarna "gav upp" efter att ni comebackat mot oss i semin.. Kändes som all energi var borta helt o hållet.
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#246
Jan 5 2012 06:17pm
Quote (berhemuli @ 6 Jan 2012 00:15)
Tror finnarna "gav upp" efter att ni comebackat mot oss i semin.. Kändes som all energi var borta helt o hållet.
dedek 4a eller?
berhemuli
Member
Posts: 29,506
Joined: Dec 7 2006
Gold
:
3,552.51
#247
Jan 5 2012 06:19pm
Quote (ChingeR @ 6 Jan 2012 02:17)
dedek 4a eller?
dedek? wat
umade
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold
:
2,443.00
#248
Jan 6 2012 05:24am
#1
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#249
Jan 9 2012 04:19pm
Vad ska jag säga...
THIERRY HENRY GÖR MÅL <3333333333333333333333333333333333
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#250
Jan 9 2012 05:05pm
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
23
24
25
26
27
98
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact