d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Officiella Starcraft-tråden
Prev12324252627156Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Sep 9 2011 02:53pm
Quote (d0oh @ 9 Sep 2011 22:34)
http://sv.twitch.tv/eg%5Fidra

IdrA streamar och kommenterar, om han får 20k+ viewers så streamar han varje dag tills han drar till dreamhack


jävlar
dat micro
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,945.22
Trader: Trusted
Sep 9 2011 03:21pm
bara jag som tycker de är svårt å höra vad han säger?
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Sep 9 2011 03:23pm
omg

han har d2
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Sep 9 2011 03:27pm
Nja dålig ljud kvalle, men hörs helkt okej i lurar
Member
Posts: 82,425
Joined: Apr 29 2005
Gold: 84,945.22
Trader: Trusted
Sep 9 2011 03:29pm
Quote (Brasken @ 9 Sep 2011 23:27)
Nja dålig ljud kvalle, men hörs helkt okej i lurar



ok, skruvat upp ljudet på högtalarna ganska mkt men irriterande att höra allt hans knappande så förbannat högt :P
så har de på lagomt hög ljudnivå men då sämre att höra vad han säger
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Sep 9 2011 03:30pm
Men var ju nån mer dude som mumla i bakgrunden med
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 9 2011 03:31pm
han sitter ju i EG huset så han har folk bredvid sig osv
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Sep 9 2011 04:13pm
Quote (d0oh @ Sep 9 2011 10:31pm)
han sitter ju i EG huset så han har folk bredvid sig osv


demuslim pratar så högt :P
Member
Posts: 23,947
Joined: Jul 15 2008
Gold: 122,361.69
Sep 10 2011 12:51pm
idra streamar igen idag
Member
Posts: 858
Joined: Jun 21 2008
Gold: 3,135.90
Sep 10 2011 01:35pm
gör han juh inte alls de...
Go Back To Svenska Topic List
Prev12324252627156Next
Add Reply New Topic New Poll