Quote (berhemuli @ 6 Mar 2011 23:42)
Kvalade in till 5milles ps turneringen med buy in 200+15$.. har dock ingen bra känsla atm.. känns att den kommer gå åt helvete..

aja tänkte bara dela med av den infon hit ^^
Som sagt ingen bra känsla.. åkte ner till 2500chips direkt i starten typ.. 10k chips i början.. hade AQ.. floppade ATx snubben hade TT och turnen som var A förstörde det rejält för mig då.
åkte nu efter ca 2timmar.. med KQ mot 85..
This post was edited by berhemuli on Mar 6 2011 05:13pm