Quote (syndicateffs @ Nov 3 2010 06:23pm)
nu ska ja träna. sorligt att svarter inte kunde svara på vad jag hade "dodgat", 5.0 for me like always : )
Jag sitter inte och f5ar denna topicen kid, jag har saker att göra.
Min main poäng är att du är IQ-befriad vilket du bevisar genom att inte kunna läsa mitt inlägg.
Quote (Hellgren @ Nov 3 2010 06:24pm)
heheheh , slamm´d ^^ hare gött på träning

yeah viri ez.
Syndicateffs claimar win när jag är afk men upptäcker snart nog att han fortfarande sitter fast på botten.
Tråkig insight men han får skylla på sin far som glömde sterilisera sig.
This post was edited by Svartermetalisk on Nov 3 2010 10:36am