Jik med sorken till act4 nm men där bl3v dom imuna så blev bostad.
Tänkte att jag gör en pala för den kan man sola hela vägen med men tröttna att gå igen efter act3 normal så blev bostad.
Sitter nu igång med en bot hehe! Är ju fan skit kul att hitta saker, tråkigt att inget är värt längre
