Quote (ImoK @ Oct 3 2011 01:22am)
det är sorgligt när man får såna i laget ^^
det enda de tänker på är "jag har spelat 2000 games men fastnar på 1700 mmr så jag måste throwa games när jag får bättre personer i laget"
Har en vän som har ett 1600:ish multi där han älskar att krossa multis med. Ser han någon try hard zero streak sub eller liknande så gör han allt för att sänka all denna persons statistik som möjligt. Om han är i samma lag så följer han efter och göra skitdumma grejer. Om han inte är i samma lag så krossar han den personen så mycket som möjligt. Han lyckas i princip alltid då det oftast är 1750 multis som tror de är något på 1500-1600 nivån
This post was edited by whifrA on Oct 2 2011 07:37pm