d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1237238239240241329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Oct 2 2011 01:30pm
Quote (dej @ Oct 2 2011 03:51pm)
om du behöver boost hör du inte hemma där


stooooora oooooooord
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Oct 2 2011 02:59pm
Quote (sofft @ 2 Oct 2011 14:08)
Vad heter ditt acc då :P?


Bracecco
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 2 2011 04:32pm
losade på 170x
en zeph som feedade med mening lol
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Oct 2 2011 04:37pm
Quote (ImoK @ Oct 3 2011 12:32am)
losade på 170x
en zeph som feedade med mening lol


Välkommen till klubben :D
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 2 2011 05:22pm
det är sorgligt när man får såna i laget ^^

det enda de tänker på är "jag har spelat 2000 games men fastnar på 1700 mmr så jag måste throwa games när jag får bättre personer i laget"
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Oct 2 2011 07:37pm
Quote (ImoK @ Oct 3 2011 01:22am)
det är sorgligt när man får såna i laget ^^

det enda de tänker på är "jag har spelat 2000 games men fastnar på 1700 mmr så jag måste throwa games när jag får bättre personer i laget"


Har en vän som har ett 1600:ish multi där han älskar att krossa multis med. Ser han någon try hard zero streak sub eller liknande så gör han allt för att sänka all denna persons statistik som möjligt. Om han är i samma lag så följer han efter och göra skitdumma grejer. Om han inte är i samma lag så krossar han den personen så mycket som möjligt. Han lyckas i princip alltid då det oftast är 1750 multis som tror de är något på 1500-1600 nivån :D

This post was edited by whifrA on Oct 2 2011 07:37pm
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Oct 3 2011 06:09am
Quote (whifrA @ 3 Oct 2011 02:37)
Har en vän som har ett 1600:ish multi där han älskar att krossa multis med. Ser han någon try hard zero streak sub eller liknande så gör han allt för att sänka all denna persons statistik som möjligt. Om han är i samma lag så följer han efter och göra skitdumma grejer. Om han inte är i samma lag så krossar han den personen så mycket som möjligt. Han lyckas i princip alltid då det oftast är 1750 multis som tror de är något på 1500-1600 nivån  :D


Din polare är efterbliven
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Oct 3 2011 06:42am
Hej peter
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 3 2011 07:00am
Hej peter
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Oct 3 2011 07:26am
Hej peter
Go Back To Svenska Topic List
Prev1237238239240241329Next
Add Reply New Topic New Poll