d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1236237238239240404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 13 2015 04:37pm
Quote (generalet @ 14 Jul 2015 00:27)
Aa okej men vafan händer

Jag och en polare sitter och farmar på varsitt håll och tävlar om vem som först kan hitta en lidless/ocu/waterwalks från nightmare-bossar (andy/meph runs), efter typ 5 timmars farmande hittar jag till slut en lidless och vann tävlingen

Sen händer ju det otroliga.. Kör typ 5 meph runs till, bara skit, och hittar en set amu.. Tänker "nämen det är väl en civerb igen", men nej, en jävla tal amu från nightmare meph.

Startade en sorc förresten.


fuck you!

själv är jag jävligt nära lvl 95 och har fortfarande inte hittat en tal amu. har ju en mara men vill åt mf från 3-set bonusen från rasha rasha :lol:

grattis!
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 13 2015 08:00pm
ding 95 :rofl:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Jul 17 2015 12:30pm
Ger upp assan för tillfället, den var tråkig att spela på där i slutet :lol:


Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 17 2015 04:17pm
Quote (SCXiao @ 17 Jul 2015 20:30)
Ger upp assan för tillfället, den var tråkig att spela på där i slutet :lol:


http://i.gyazo.com/09a7ef3c4cd0176bfa94c628c0d2835f.png


gut! vill också ha en barb men inte utan eni och pallar inte farma en
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Jul 17 2015 04:23pm
Quote (Simon @ 18 Jul 2015 00:17)
gut! vill också ha en barb men inte utan eni och pallar inte farma en


Barb har ju teleaport B)
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 17 2015 08:11pm


Körde lite countess.
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Jul 18 2015 03:46am
o 100 fg n full sigon + angelic amu och två ringar
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Jul 18 2015 06:38am
Quote (generalet @ 18 Jul 2015 04:11)
http://i.imgur.com/3EORaP9.jpg

Körde lite countess.


Kör också lite Countess B)


Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 18 2015 07:10am
Quote (SCXiao @ 18 Jul 2015 14:38)




Det lönade sig att köra countess B)



Tack countess.

This post was edited by generalet on Jul 18 2015 07:30am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Jul 18 2015 07:33am
Quote (generalet @ 18 Jul 2015 15:10)
http://i.imgur.com/beDi1Fr.jpg

Det lönade sig att köra countess B)

http://i.imgur.com/jDqQVM8.jpg

Tack countess.


Vad är det för Settings du har där nere till vänster, fuskar du? :angry:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1236237238239240404Next
Add Reply New Topic New Poll