d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1236237238239240329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 1 2011 03:19pm
när spricker nollan må du tro? =)

Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Oct 1 2011 06:15pm
Quote (ImoK @ Oct 1 2011 11:19pm)
när spricker nollan må du tro? =)

http://i54.tinypic.com/262qgio.png


efter 1715 mmr, bara pure gissning! :)))
Member
Posts: 500
Joined: Sep 24 2011
Gold: 100.00
Oct 1 2011 10:34pm
Quote (ImoK @ Oct 1 2011 11:19pm)
när spricker nollan må du tro? =)

http://i54.tinypic.com/262qgio.png


Tog mig 170X innan min spräcktes, tror det var 1704. GLHF
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Oct 2 2011 04:20am
1546, lira?
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Oct 2 2011 06:08am
Quote (Brasken @ Oct 2 2011 12:20pm)
1546, lira?


Vad heter ditt acc då :P?
Member
Posts: 19,268
Joined: May 18 2010
Gold: Locked
Trader: Scammer
Warn: 40%
Oct 2 2011 06:09am
topix
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Oct 2 2011 07:40am
1700 nu, fortf alla 15 min concedes

de senaste 8 gamesen har vi tagit throne på under 20 min
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 2 2011 09:05am
Quote (ImoK @ Oct 2 2011 01:40pm)
1700 nu, fortf alla 15 min concedes

de senaste 8 gamesen har vi tagit throne på under 20 min


boosta mig =D
har du något typ 1700~ acc förutom det där
Member
Posts: 78,286
Joined: Jun 22 2005
Gold: 30.10
Oct 2 2011 09:51am
Quote (R4mses @ Oct 2 2011 04:05pm)
boosta mig =D
har du något typ 1700~ acc förutom det där


om du behöver boost hör du inte hemma där
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Oct 2 2011 01:11pm
Quote (dej @ Oct 2 2011 03:51pm)
om du behöver boost hör du inte hemma där


men jag vill känna mig stor
Go Back To Svenska Topic List
Prev1236237238239240329Next
Add Reply New Topic New Poll