d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1234235236237238404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 3 2015 06:30am
Quote (Simon @ Jul 2 2015 05:23am)
har inte hunnit lira mer än en timme men redan två fina drops, helt värdelösa för mig dock. men postar för att fresta er hehe

http://i57.tinypic.com/2epo8l5.jpg

http://i62.tinypic.com/2qwfpk8.jpg


Kommit fram till andy nu (seg progress) i know
Inte kunnat spela så mycket.

Blir nog lite andariel runs när jag kommer hem
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 4 2015 07:30am
Funkade denna .txt för dig, Simon? Funkar då verkligen inte för mig trots att jag följt instruktionerna.

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=70719570&f=161
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jul 4 2015 07:34am
Quote (generalet @ 4 Jul 2015 15:30)
Funkade denna .txt för dig, Simon? Funkar då verkligen inte för mig trots att jag följt instruktionerna.

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=70719570&f=161


ja det är precis den jag använder :o gör om gör rätt!
Member
Posts: 16,806
Joined: Jun 4 2006
Gold: 4,972.00
Jul 4 2015 07:37am
Quote (generalet @ 4 Jul 2015 15:30)
Funkade denna .txt för dig, Simon? Funkar då verkligen inte för mig trots att jag följt instruktionerna.

http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=70719570&f=161


sätt i runorna i rätt ordning och vapen!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 4 2015 07:41am
Quote (Simon @ 4 Jul 2015 15:34)
ja det är precis den jag använder :o gör om gör rätt!


Quote (enterman @ 4 Jul 2015 15:37)
sätt i runorna i rätt ordning och vapen!


HAH, herregud, försökte göra insight i ett spear, klassiker.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 4 2015 08:38am
Quote (generalet @ 4 Jul 2015 15:41)
HAH, herregud, försökte göra insight i ett spear, klassiker.


GG :thumbsup:
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,045.37
Jul 4 2015 09:21am
Quote (generalet @ 4 Jul 2015 15:41)
HAH, herregud, försökte göra insight i ett spear, klassiker.


Hahahaha :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 4 2015 09:28am
Quote (SCXiao @ 4 Jul 2015 17:21)
Hahahaha :D


Försökte göra det tre gånger dessutom så jag var tvungen att farma nya runor osv :lol:

Har iaf en insight thresher nu så det löste sig bra.

This post was edited by generalet on Jul 4 2015 09:28am
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 10 2015 02:26pm
Shako! :D
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jul 10 2015 11:35pm
Quote (fideuu @ Jul 10 2015 10:26pm)
Shako! :D


Börjar ångra lite att jag inte började med en sorc :(
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234235236237238404Next
Add Reply New Topic New Poll