d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1234235236237238329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Sep 23 2011 03:15pm
Quote (R4mses @ Sep 23 2011 10:45pm)
ah okej :P han vart typ 0-7 flint och bah: i've pleyd compeatotiv vs fnatic i pwn all pub scrubs


alla kan gå med i adon.. sjukt många dåliga spelare där

Quote (Svartermetalisk @ Sep 23 2011 07:38pm)
Skaffa ett jobb?


har ett jobb :)
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Sep 23 2011 03:31pm
dom bra spelarna som var med i adon när dom slog fnatic gick över till lions. bara scrubs kvar i adon
mynuts, fittske, s4, skyzoe å deras femte som jag aldrig kommer på vafan han heter ;P
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 23 2011 07:36pm
Quote (ponchan @ Sep 23 2011 10:31pm)
dom bra spelarna som var med i adon när dom slog fnatic gick över till lions. bara scrubs kvar i adon
mynuts, fittske, s4, skyzoe å deras femte som jag aldrig kommer på vafan han heter ;P


jonassomfan?

fittske är bm som fan, verkligen 0 respekt för den snubben

This post was edited by d0oh on Sep 23 2011 07:36pm
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Sep 23 2011 08:33pm
Quote (ponchan @ Sep 23 2011 09:31pm)
dom bra spelarna som var med i adon när dom slog fnatic gick över till lions. bara scrubs kvar i adon
mynuts, fittske, s4, skyzoe å deras femte som jag aldrig kommer på vafan han heter ;P


zetpro?
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Sep 23 2011 11:20pm
Nej skit i mig!
Member
Posts: 6,103
Joined: Aug 8 2010
Gold: 6,600.00
Sep 24 2011 03:00am
Quote (d0oh @ Sep 24 2011 02:36am)
jonassomfan?

fittske är bm som fan, verkligen 0 respekt för den snubben


just det, jonassomfan ;P

många i laget är rätt bm, och nu har dom plockat upp era också. alla svenska trashtalkers i samma lag, härligt!
man har iaf akke att vara "stolt" över.
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 24 2011 08:09am
Quote (ponchan @ Sep 24 2011 10:00am)
just det, jonassomfan ;P

många i laget är rätt bm, och nu har dom plockat upp era också. alla svenska trashtalkers i samma lag, härligt!
man har iaf akke att vara "stolt" över.


Nja, vi lirade mot dem och alla verkade sköna förutom fittske som var dryg och äcklig
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Sep 24 2011 06:16pm
ringade åt de en gång, de har riktig bra stämning i skype om det går bra.

gåre dåligt så äre en massa jävla tjafs
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Sep 30 2011 10:20am
någon som vill lira?
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Sep 30 2011 10:44am
Quote (Brasken @ Sep 30 2011 06:20pm)
någon som vill lira?


mmr? =)
Go Back To Svenska Topic List
Prev1234235236237238329Next
Add Reply New Topic New Poll