Quote (d0oh @ Sep 24 2011 02:36am)
jonassomfan?
fittske är bm som fan, verkligen 0 respekt för den snubben
just det, jonassomfan ;P
många i laget är rätt bm, och nu har dom plockat upp era också. alla svenska trashtalkers i samma lag, härligt!
man har iaf akke att vara "stolt" över.