Quote (cphannes @ Sep 23 2011 05:41pm)
verkade som du hade ganska roligt på sil när du farma i 30min sen va du med i en fight så cca dom keep it up!

man kan ju se det så här, hade jag inte farmat o sprungit runt med er så hade vi ju förlorat :}
btw vem var hb'n som rageade hårt som fan? hahaha