d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1233234235236237329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Sep 23 2011 09:48am
När är det dom byter hero pool i f2p då ? fredagar random tid?
Och jag har inga vänner heller där, hannes, men han är wow nörd, pawa, han drar väl bara i snoppen, ristvall ? lirar du ? lägg mig på flist ;P
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Sep 23 2011 09:58am
Quote (dej @ 23 Sep 2011 16:43)
det de här spelen går ut på ju, lol


beror ju på lineup men ja lite så, han blev lite besviken på skype när dom cca direkt efter han fick 3kills :P
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Sep 23 2011 10:07am
Quote (cphannes @ Sep 23 2011 05:41pm)
verkade som du hade ganska roligt på sil när du farma i 30min sen va du med i en fight så cca dom keep it up! :D


man kan ju se det så här, hade jag inte farmat o sprungit runt med er så hade vi ju förlorat :}

btw vem var hb'n som rageade hårt som fan? hahaha :love:
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Sep 23 2011 10:12am
Quote (ImoK @ 23 Sep 2011 17:07)
man kan ju se det så här, hade jag inte farmat o sprungit runt med er så hade vi ju förlorat :}

btw vem var hb'n som rageade hårt som fan? hahaha  :love:


Hoggi`

Han brukar vara ganska lugn :P Fett skönt game han va så jävla arg :D
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Sep 23 2011 10:16am
Quote (cphannes @ Sep 23 2011 06:12pm)
Hoggi`

Han brukar vara ganska lugn :P Fett skönt game han va så jävla arg :D


har han jsp?

är du monisarek eller lasseborg btw?
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold: 1,732.37
Sep 23 2011 10:18am
Quote (ImoK @ 23 Sep 2011 17:16)
har han jsp?

är du monisarek eller lasseborg btw?


monisarek ^^ måste namechanga igen tror jag ;/

Nej varken han eller lasseborg har jsp
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Sep 23 2011 11:23am
någon som vet vem [adon] crixeN är?? jag trodde man behövde vara åtminstone helt OK för att joina adon
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Sep 23 2011 11:38am
Quote (ImoK @ Sep 23 2011 02:33am)
satan vad tråkigt det här spelet börjar bli, men har inget annat att göra på dagarna :{


Skaffa ett jobb?
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold: 105.00
Sep 23 2011 01:05pm
Quote (R4mses @ Sep 23 2011 06:23pm)
någon som vet vem [adon] crixeN är?? jag trodde man behövde vara åtminstone helt OK för att joina adon


adon har galet mkt scrubs, så ne
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold: 1,337.00
Sep 23 2011 02:45pm
Quote (d0oh @ Sep 23 2011 07:05pm)
adon har galet mkt scrubs, så ne


ah okej :P han vart typ 0-7 flint och bah: i've pleyd compeatotiv vs fnatic i pwn all pub scrubs
Go Back To Svenska Topic List
Prev1233234235236237329Next
Add Reply New Topic New Poll