d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1231232233234235404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Jun 25 2015 01:41pm
Quote (yla @ 25 Jun 2015 21:33)
hc all ze way! Phoenix strike assa på nm a1 :unsure: lewl 50
progress är slö


Glhf :D

Jag överväger att börja om och köra Bone necro, gjorde en i Ladder som jag bara körde själv med selffounds men klarade aldrig a5 hell :(
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jun 25 2015 03:13pm
Quote (SCXiao @ Jun 25 2015 09:41pm)
Glhf :D

Jag överväger att börja om och köra Bone necro, gjorde en i Ladder som jag bara körde själv med selffounds men klarade aldrig a5 hell :(


CE borde väll kunna bära i hell?

Var sugen på att köra necro men blev pala då jag aldrig spelat igenom spelet med han.

Vid reset har jag alltid kört någon av dem andra klasserna.



43 - act 2 nightmare

Kommer stå still ett tag nu

Irl>diablo
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Jun 25 2015 11:04pm
Quote (fideuu @ 25 Jun 2015 23:13)
CE borde väll kunna bära i hell?

Var sugen på att köra necro men blev pala då jag aldrig spelat igenom spelet med han.

Vid reset har jag alltid kört någon av dem andra klasserna.

http://i.gyazo.com/a3e891f99ee92bfa974e61c657029de2.png

43 - act 2 nightmare

Kommer stå still ett tag nu

Irl>diablo


Ja förutom phys immunes :P Det är därför jag gillar trapsin med light sntry, fire blast och death sentry :D
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jun 26 2015 12:36am
Fick lite tid över nu på morgonkvisten

Fann denna



Quote (SCXiao @ Jun 26 2015 07:04am)
Ja förutom phys immunes :P Det är därför jag gillar trapsin med light sntry, fire blast och death sentry :D


Hade helt glömt av att assa har deathsentry. :wallbash:

Det låter riktigt fett. Orkar jag så ska jag dra en av alla klasser till hell act 5 i single player ^^

Nästa blir isåfall necro, sedan troligtvis ama

This post was edited by fideuu on Jun 26 2015 12:39am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 26 2015 03:38am
har inte lirat på ett tag men lär ju bli lir på söndag åtminstonde skulle jag tro. kul att se att fler kämpar på :D
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jun 26 2015 05:00am
Quote (Simon @ Jun 26 2015 11:38am)
har inte lirat på ett tag men lär ju bli lir på söndag åtminstonde skulle jag tro. kul att se att fler kämpar på :D


Kommer inte heller spela förrän söndag.

Vad är ditt mål btw? 99?
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jun 26 2015 05:00am
Quote (fideuu @ Jun 26 2015 01:00pm)
Kommer inte heller spela förrän söndag.

Vad är ditt mål btw? 99?


99 på single player skulle ta ett år minst asså
Member
Posts: 27,407
Joined: Feb 23 2008
Gold: 1,145.00
Jun 26 2015 05:30am
Quote (umade @ 26 Jun 2015 13:00)
99 på single player skulle ta ett år minst asså


94/99??
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 26 2015 06:51am
Quote (fideuu @ 26 Jun 2015 13:00)
Kommer inte heller spela förrän söndag.

Vad är ditt mål btw? 99?


mitt mål? att ha roligt :)
Member
Posts: 35,792
Joined: Feb 2 2006
Gold: 230.05
Jun 26 2015 07:36am
Quote (umade @ 26 Jun 2015 11:00)
99 på single player skulle ta ett år minst asså


Solo på /players 8? Skojaru me mej ella?

Får typ 400k exp per BR på lvl98.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1231232233234235404Next
Add Reply New Topic New Poll