d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1231232233234235329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Sep 6 2011 10:52am
Quote (x17 @ Sep 6 2011 03:56pm)
Någon runt 1770 som vill dra ett game? :)


såg att ni vann 4v5 lol, fick lose men fick mmren iaf, gj ^^
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Sep 6 2011 11:29am
Quote (ImoK @ Sep 6 2011 04:52pm)
såg att ni vann 4v5 lol, fick lose men fick mmren iaf, gj ^^


Fick ju spellshards rank 3 när du dca. Gjorde en sjukt fet initiate på dem vid kong bara någon minut senare. Sen var det mer eller mindre gg :)

Du får fixa ditt internet till i morgon!

This post was edited by x17 on Sep 6 2011 11:30am
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Sep 7 2011 12:17pm
1806 mmr nu. Siktar på 1850 i morgon! :)
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Sep 7 2011 12:18pm
Quote (x17 @ Sep 7 2011 08:17pm)
1806 mmr nu. Siktar på 1850 i morgon! :)


Lycka till!
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 9 2011 11:38am
Kul att s2games är totala äckel noobs...


Maintence estimated time EST 10am.... (= GMT+1 16;00)...

snart 4 timmar för mycket. folk har ju rage-rebloggat deras twitter
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Sep 9 2011 12:01pm
Quote (Spetch @ Sep 9 2011 05:38pm)
Kul att s2games är totala äckel noobs...


Maintence estimated time EST 10am.... (= GMT+1 16;00)...

snart 4 timmar för mycket. folk har ju rage-rebloggat deras twitter


Har alltid vart likadant.
Bättre att dom säger att dom behöver 8 timmar och blir klara efter 6, då blir folk glada.
Men dom säger att dom behöver 2 timmar så tar det 8.
Förstår att folk blir sura.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Sep 9 2011 12:53pm
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Sep 10 2011 08:14am
Sådärja, 1780.. Förlorat 5 matcher i rad nu pga efterblivna jävla horidioter.
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Sep 10 2011 08:37am
Quote (x17 @ 10 Sep 2011 15:14)
Sådärja, 1780.. Förlorat 5 matcher i rad nu pga efterblivna jävla horidioter.


jag gillar efterblivna jävla horidioter, dom boostar min gpm ^_^
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Sep 10 2011 08:40am
Quote (pawa @ Sep 10 2011 02:37pm)
jag gillar efterblivna jävla horidioter, dom boostar min gpm ^_^

Hah, det är ju en klassiker. Att stå i ett hörn och vägra cca för att man ska öka sina stats :D
Go Back To Svenska Topic List
Prev1231232233234235329Next
Add Reply New Topic New Poll