Quote (Spetch @ Sep 9 2011 05:38pm)
Kul att s2games är totala äckel noobs...
Maintence estimated time EST 10am.... (= GMT+1 16;00)...
snart 4 timmar för mycket. folk har ju rage-rebloggat deras twitter
Har alltid vart likadant.
Bättre att dom säger att dom behöver 8 timmar och blir klara efter 6, då blir folk glada.
Men dom säger att dom behöver 2 timmar så tar det 8.
Förstår att folk blir sura.