☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev
1
230
231
232
233
234
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 65883
Replies: 3281
Track Topic
NR1
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold
:
710.63
Trader:
Trusted
#2311
Sep 3 2011 09:22am
Quote (Brasken @ 3 Sep 2011 14:13)
hörni flickor, pawa, hannes, adda mig ingame
Bracecco
f2p acc ftw
^^
vandalen
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold
:
0.00
#2312
Sep 3 2011 09:37am
Något psyk som vill spela?
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#2313
Sep 3 2011 09:41am
Quote (vandalen @ Sep 3 2011 03:37pm)
Något psyk som vill spela?
mmr??
vandalen
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold
:
0.00
#2314
Sep 3 2011 09:41am
Quote (R4mses @ Sep 3 2011 03:41pm)
mmr??
Dansar runt 1700.
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#2315
Sep 3 2011 09:41am
Quote (vandalen @ Sep 3 2011 03:41pm)
Dansar runt 1700.
gör ett f2p acc och lira med oss
vi är 1800 men polaren e banand så vi trollar p åf2p
vandalen
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold
:
0.00
#2316
Sep 3 2011 09:43am
Quote (R4mses @ Sep 3 2011 03:41pm)
gör ett f2p acc och lira med oss
vi är 1800 men polaren e banand så vi trollar p åf2p
t_t
Brasken
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold
:
2.16
#2317
Sep 4 2011 02:42am
Fan vad dom har fjantat om, man har ju fan knappt nå heroes heller, jävla s2 till att vara greedy mofo's
ImoK
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold
:
2,310.27
#2318
Sep 4 2011 04:54am
förlorat 30 mmr i rad trololo
haft 400+ gpm varje match i princip, kul när folk throwar :}}} (nästan)
This post was edited by ImoK on Sep 4 2011 04:54am
cphannes
Member
Posts: 26,973
Joined: Oct 26 2005
Gold
:
1,732.37
#2319
Sep 4 2011 04:58am
Quote (ImoK @ 4 Sep 2011 11:54)
förlorat 30 mmr i rad trololo
haft 400+ gpm varje match i princip, kul när folk throwar :}}} (nästan)
jag förlora ~110-120mmr med typ 1 vinst där nånstans, börjar dra mig uppåt igen dock
x17
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
1,287.00
#2320
Sep 6 2011 07:56am
Någon runt 1770 som vill dra ett game?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
230
231
232
233
234
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact