d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1229230231232233404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 21 2015 06:07pm
hittat sammanlagt 4 shakos nu
ingen occu/wt/arach/talamu :O
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 22 2015 06:23am
A5 nightmare, lvl 64



Blir mer spelande i veckan, knappt hunnit spela något de senaste dagarna (20 min/dag typ)

This post was edited by generalet on Jun 22 2015 06:23am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Jun 22 2015 09:27am
Framme vid Ancients, level 76 och ingen aning hur jag ska klara dem :cry: behöver en mycket starkare merc och helst skulle jag behöva respecca :lol:
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 22 2015 09:41am
Quote (SCXiao @ 22 Jun 2015 17:27)
Framme vid Ancients, level 76 och ingen aning hur jag ska klara dem :cry: behöver en mycket starkare merc och helst skulle jag behöva respecca :lol:


1. fixa cow tp brevid akara
2. shoppa akara tills du får köpa bra lower res och life tap wand (tror lvl 5 lr/lt är max, kolla upp det)
3. prova dig fram vilken som funkar bäst och äg dom
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 22 2015 10:17am
själv har jag inte hittat något fett på sistonde
men ett par shakos
nagelrings
titans
arreats
osv

söker fortf arach/tal amu/soj/war traveller/ocu

This post was edited by Simon on Jun 22 2015 10:17am
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Jun 22 2015 10:59am
Quote (Simon @ 22 Jun 2015 18:17)
själv har jag inte hittat något fett på sistonde
men ett par shakos
nagelrings
titans
arreats
osv

söker fortf arach/tal amu/soj/war traveller/ocu


Mina två stronk drops är Gheeds och Tgods, båda flera dagar sen om inte en vecka :lol:
Member
Posts: 16,805
Joined: Jun 4 2006
Gold: 4,992.00
Jun 22 2015 11:26am
någon som vet varför mitt diablo 2 dör när jag trycker på video options ingame? windows 7!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Jun 22 2015 11:52am
Quote (enterman @ 22 Jun 2015 19:26)
någon som vet varför mitt diablo 2 dör när jag trycker på video options ingame? windows 7!


För att du kör Windows 7
Member
Posts: 16,805
Joined: Jun 4 2006
Gold: 4,992.00
Jun 22 2015 12:01pm
Quote (SCXiao @ 22 Jun 2015 19:52)
För att du kör Windows 7


ingen fix?

det har funkat innan hur bra som helst, och nu helt plötsligt funkar det ej :S
Member
Posts: 20,173
Joined: Sep 28 2009
Gold: 3,352.14
Jun 22 2015 12:15pm
Quote (Xako @ Jun 21 2015 12:02am)
mer sugen på typ median mod

afk bot 99

http://i.imgur.com/GqSCsC8.png



nä min bot kan knappast säga jag fixat 99 ^^

http://i.imgur.com/ocBxU1Z.png


Vore fett kul med median faktiskt
Är sämst på det dock, orkar inte lära mig :huh:


Gz btw :)

This post was edited by fideuu on Jun 22 2015 12:15pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1229230231232233404Next
Add Reply New Topic New Poll