☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev
1
229
230
231
232
233
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 65882
Replies: 3281
Track Topic
Eeemil
Member
Posts: 1,324
Joined: Aug 30 2011
Gold
:
164.54
#2301
Sep 1 2011 01:23pm
Quote (pawa @ Sep 1 2011 09:19pm)
orkar inte ha 1500-1600 spelare på skype, blir ett jävla liv om alla ska prata
som sagt, vi har inga mikrofoner.
pawa
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold
:
0.00
#2302
Sep 1 2011 01:25pm
Quote (Eeemil @ 1 Sep 2011 20:23)
som sagt, vi har inga mikrofoner.
men man kan ju ändå bara lira 5 åt gången, hur ska ni bestämma vilka som får vara med?
Eeemil
Member
Posts: 1,324
Joined: Aug 30 2011
Gold
:
164.54
#2303
Sep 1 2011 01:28pm
Quote (pawa @ Sep 1 2011 09:25pm)
men man kan ju ändå bara lira 5 åt gången, hur ska ni bestämma vilka som får vara med?
Jasså, du behövde bara en? Då står vi över.
R4mses
Member
Posts: 24,800
Joined: Dec 4 2007
Gold
:
1,337.00
#2304
Sep 1 2011 01:35pm
pma om de behövs på troll acc, om ni menar de där gratis accen
pawa
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold
:
0.00
#2305
Sep 1 2011 01:46pm
Quote (Eeemil @ 1 Sep 2011 20:28)
Jasså, du behövde bara en? Då står vi över.
nej, flera. men inte 1500-1600 tror det kommer lagga sönder skype
+ man kan bara lira 5 vs 5
x17
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold
:
1,287.00
#2306
Sep 2 2011 07:38am
Fyra stycken förluster i rad.. Så är man nere på 1784 nu :/
vandalen
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold
:
0.00
#2307
Sep 2 2011 07:45am
Quote (x17 @ Sep 2 2011 01:38pm)
Fyra stycken förluster i rad.. Så är man nere på 1784 nu :/
Jag gick från 1779 till 1586 på 3 dar.
~90% förluster.
This post was edited by vandalen on Sep 2 2011 07:46am
SOFFT
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold
:
2.99
#2308
Sep 2 2011 07:57am
Quote (vandalen @ Sep 2 2011 03:45pm)
Jag gick från 1779 till 1586 på 3 dar.
~90% förluster.
LOL VAD DÅLIGT
Roopat?
This post was edited by sofft on Sep 2 2011 07:58am
vandalen
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold
:
0.00
#2309
Sep 2 2011 08:01am
Quote (sofft @ Sep 2 2011 01:57pm)
LOL VAD DÅLIGT
Roopat?
?¿
Brasken
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold
:
2.16
#2310
Sep 3 2011 06:13am
hörni flickor, pawa, hannes, adda mig ingame
Bracecco
f2p acc ftw
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
229
230
231
232
233
329
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact