d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Några Som Spelar Cs;go?
Prev12223242526159Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 20 2014 09:47am
Quote (wisted @ May 20 2014 04:05pm)
Vi måste börja med Veckans klipp :)


Hur spelar man in?
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
May 20 2014 10:21am
http://www.youtube.com/watch?v=afISZ9yMwzo

När jag spelar matchmaking :D

Quote (wisted @ May 20 2014 05:05pm)
Vi måste börja med Veckans klipp :)


This post was edited by Spetch on May 20 2014 10:23am
Member
Posts: 6,580
Joined: Sep 29 2013
Gold: 150.00
May 21 2014 01:44am
Quote (Kerzhakov @ 20 May 2014 16:47)
Hur spelar man in?


https://www.youtube.com/watch?v=D4AO0uEqOqY
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
May 21 2014 10:09am
Quote (Spetch @ May 20 2014 05:21pm)
http://www.youtube.com/watch?v=afISZ9yMwzo

När jag spelar matchmaking :D


Var ju deras eco-runda :P
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,242.96
Trader: Trusted
May 28 2014 05:56am
köpte ett nytt konto abra för att slippa gå ner i rank på mitt main när jag lirar med en snubbe som har fisk rank typ..

ace på första rundan, sen sprang dom nått annat håll andra rundan och sen droppa nån och blev en surrender ;/

Botten i mitt lag var polarens plats, han kände att han behövde gå och käka så han droppa runda 4 lol....




This post was edited by RistVaLL on May 28 2014 05:57am
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
May 28 2014 09:06am
Quote (RistVaLL @ 28 May 2014 13:56)
köpte ett nytt konto abra för att slippa gå ner i rank på mitt main när jag lirar med en snubbe som har fisk rank typ..

ace på första rundan, sen sprang dom nått annat håll andra rundan och sen droppa nån och blev en surrender ;/

Botten i mitt lag var polarens plats, han kände att han behövde gå och käka så han droppa runda 4 lol....


http://i58.tinypic.com/241qdr5.png


du kunde fått låna av mig yo
Member
Posts: 7,109
Joined: Dec 4 2010
Gold: 880.00
May 28 2014 01:42pm
tren snijper

Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 2 2014 05:25am
Quote (Orvar @ May 21 2014 06:09pm)
Var ju deras eco-runda :P


So? :D
GG spray none the less.

De var rätt kassa.. Alla var bara DMG rank tror jag :P
Member
Posts: 73,187
Joined: Jun 12 2007
Gold: 1,242.96
Trader: Trusted
Jun 2 2014 05:42am
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Jun 2 2014 05:49am
Quote (RistVaLL @ Jun 2 2014 01:42pm)


http://steamcommunity.com/profiles/76561197966508919/inventory/

Ja hade Stattrak i alla items utom Kniv och AWP.
(Och Autoshotgun, finns ingen StatTrak till den. Inte då iaf)

Men jag valde att sälja alla items som jag inte använder :P


Sen sålde jag StatTrak glock och USP så jag kunde byta till mig en Karambit.
Ska fixa en ny USP, troligtvis Orion.

Glock väntar jag med då det inte finns någon snygg i StatTrak.. Blue fissue och Dragon tattoo är skitfula.
Ska även byta ut min AK till en Stattrak Vulcan. Men det kommer kosta :D

This post was edited by Spetch on Jun 2 2014 05:51am
Go Back To Svenska Topic List
Prev12223242526159Next
Closed New Topic New Poll