☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Dreamhack Winter 2012
Prev
1
22
23
24
25
26
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 6610
Replies: 357
Track Topic
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#231
Nov 22 2012 10:33am
Quote (dej @ 22 Nov 2012 16:03)
ffs
du kan ju köpa ut redbull till småtjejerna
ligg spikat???
det eviilution gör varje DH
Sitter just nu på d42 17 troende jag och surar för jag glömde strömkabel till skärmen. Det är sån där special dc med 14v och går typ inte att få tag i :$
Marcusd0
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#232
Nov 22 2012 10:38am
Quote (eviilution @ 22 Nov 2012 17:33)
Sitter just nu på d42 17 troende jag och surar för jag glömde strömkabel till skärmen. Det är sån där special dc med 14v och går typ inte att få tag i :$
sitter på d42 15, wassup?
eviilution
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold
:
3,000.70
#233
Nov 22 2012 10:56am
Quote (Marcusd0 @ 22 Nov 2012 16:38)
sitter på d42 15, wassup?
Det gör min polare. Wazap?
Marcusd0
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold
:
3,641.97
#234
Nov 22 2012 10:58am
Quote (eviilution @ 22 Nov 2012 17:56)
Det gör min polare. Wazap?
Jao, jag är din polare?
eller
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#235
Nov 22 2012 10:58am
Quote (eviilution @ 22 Nov 2012 17:56)
Det gör min polare. Wazap?
sitter på d34 14 här bro
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#236
Nov 22 2012 11:33am
På plats! D55, Någon plats.. långt ner mot andra sidan scenen. Lila mössa + linne.
come at me
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#237
Nov 22 2012 11:37am
Quote (Spetch @ 22 Nov 2012 19:33)
På plats! D55, Någon plats.. långt ner mot andra sidan scenen. Lila mössa + linne.
come at me
inte fan var du där, eller så har du tagit av din mössa och det är ju oacceptabelt.
Spetch
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold
:
85.47
Trader:
Trusted
#238
Nov 22 2012 11:39am
Mena 45!!!!
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#239
Nov 22 2012 11:46am
Quote (Spetch @ 22 Nov 2012 19:39)
Mena 45!!!!
Greet'd
någon fler!?
Om ni vill komma och hitta på mig så sitter jag på D53 ungefär i mitten, lila, grön, gul tröja och en webcam på dataskärmen.
This post was edited by snoramej on Nov 22 2012 11:50am
Pissboss3
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold
:
18,581.00
#240
Nov 22 2012 11:58am
Är ni såhär svettiga och flottiga? Flottiga fingrar efter alla ostbågar och energidrycker över hela bordet?
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
22
23
24
25
26
36
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact