d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Dreamhack Winter 2012
Prev1222324252636Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 22 2012 10:33am
Quote (dej @ 22 Nov 2012 16:03)
ffs

du kan ju köpa ut redbull till småtjejerna

ligg spikat???

det eviilution gör varje DH


Sitter just nu på d42 17 troende jag och surar för jag glömde strömkabel till skärmen. Det är sån där special dc med 14v och går typ inte att få tag i :$
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 22 2012 10:38am
Quote (eviilution @ 22 Nov 2012 17:33)
Sitter just nu på d42 17 troende jag och surar för jag glömde strömkabel till skärmen. Det är sån där special dc med 14v och går typ inte att få tag i :$


sitter på d42 15, wassup?
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Nov 22 2012 10:56am
Quote (Marcusd0 @ 22 Nov 2012 16:38)
sitter på d42 15, wassup?


Det gör min polare. Wazap?
Member
Posts: 205,294
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Nov 22 2012 10:58am
Quote (eviilution @ 22 Nov 2012 17:56)
Det gör min polare. Wazap?


Jao, jag är din polare?
eller
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Nov 22 2012 10:58am
Quote (eviilution @ 22 Nov 2012 17:56)
Det gör min polare. Wazap?


sitter på d34 14 här bro
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 22 2012 11:33am
På plats! D55, Någon plats.. långt ner mot andra sidan scenen. Lila mössa + linne.
come at me
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 22 2012 11:37am
Quote (Spetch @ 22 Nov 2012 19:33)
På plats! D55, Någon plats.. långt ner mot andra sidan scenen. Lila mössa + linne.
come at me


inte fan var du där, eller så har du tagit av din mössa och det är ju oacceptabelt.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Nov 22 2012 11:39am
Mena 45!!!!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Nov 22 2012 11:46am
Quote (Spetch @ 22 Nov 2012 19:39)
Mena 45!!!!


Greet'd

någon fler!?

Om ni vill komma och hitta på mig så sitter jag på D53 ungefär i mitten, lila, grön, gul tröja och en webcam på dataskärmen.

This post was edited by snoramej on Nov 22 2012 11:50am
Member
Posts: 27,934
Joined: Jul 3 2007
Gold: 18,581.00
Nov 22 2012 11:58am
Är ni såhär svettiga och flottiga? Flottiga fingrar efter alla ostbågar och energidrycker över hela bordet?
Go Back To Svenska Topic List
Prev1222324252636Next
Add Reply New Topic New Poll