☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Diablo 3 Tråden
Prev
1
22
23
24
25
26
545
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 86311
Replies: 5441
Track Topic
ankiie
Member
Posts: 8,000
Joined: Jul 20 2008
Gold
:
0.00
#231
May 18 2012 06:32am
ChingeR
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold
:
7,940.00
#232
May 18 2012 06:59am
Quote (Tixon @ 18 May 2012 11:33)
chingerboy, kör du ensam? spelet är så jävla mycket lättare ensam :/ lite boring faktiskt.
alltid kört 2-4 personer
Ost
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold
:
13.90
#233
May 18 2012 07:03am
Jag har inte testat själv ännu faktiskt, bara lirat 4 i ett team hela tiden!
Fett roligt att lira 4 iaf.
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#234
May 18 2012 07:17am
Nvm
This post was edited by PlaaD on May 18 2012 07:22am
pawa
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold
:
0.00
#235
May 18 2012 08:38am
någon annan som har den super-roliga buggen att waypoints slutar fungera? T________T
Tixon
Member
Posts: 7,489
Joined: May 24 2004
Gold
:
9,560.00
#236
May 18 2012 10:02am
Quote (ChingeR @ 18 May 2012 14:59)
alltid kört 2-4 personer
k, som jag då
vi ska köra skeleton king inferno nu, GL HF
Ekaan
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold
:
7,051.99
#237
May 18 2012 10:04am
Quote (Tixon @ 18 May 2012 17:02)
k, som jag då
vi ska köra skeleton king inferno nu, GL HF
gl gl
är på act 3 i nm solo men dör som fan .. måste köpa nya eq snart xd
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#238
May 18 2012 10:36am
Quote (Ekaan @ 18 May 2012 18:04)
gl gl
är på act 3 i nm solo men dör som fan .. måste köpa nya eq snart xd
Döda precis living siege machine saken, helt sjukt hur svårt de har gjort spelet, me like!
Mikob
Member
Posts: 20,674
Joined: Nov 6 2009
Gold
:
3,870.00
#239
May 18 2012 02:15pm
Normal klart (:
http://forums.d2jsp.org/topic.php?t=62509998&f=176
Något som går att sälja?
This post was edited by Mikob on May 18 2012 02:30pm
d0oh
Member
Posts: 4,878
Joined: Jul 13 2006
Gold
:
105.00
#240
May 18 2012 04:00pm
Är på Butcher i Hell, fyfan säger jag bara >_>
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
22
23
24
25
26
545
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact