d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Stjäärna.. > Gott Folk..
Prev12223242526Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 18,405
Joined: May 25 2009
Gold: 93.00
Warn: 100%
Mar 13 2011 03:14pm
Quote (Andepen @ Mar 13 2011 10:11pm)
Låt bli mina profilbilder :(


Lol'd :rolleyes:
Member
Posts: 33,170
Joined: Nov 8 2008
Gold: 13.90
Mar 13 2011 03:20pm
Skickar min senare.
Member
Posts: 32,795
Joined: Feb 21 2007
Gold: 0.60
Mar 13 2011 03:23pm
Quote (ZippYz @ 13 Mar 2011 22:14)
Lol'd :rolleyes:


xP
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 13 2011 04:59pm
Quote (SyB_BaM @ Mar 13 2011 09:20pm)
Skickar min senare.


skicka till mig!!!
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 13 2011 05:07pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 13 Mar 2011 23:59)
skicka till mig!!!


jag ger dig 60 st senare
Member
Posts: 13,846
Joined: Jan 13 2005
Gold: 6,275.00
Mar 13 2011 07:38pm
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 13 Mar 2011 23:59)
skicka till mig!!!


Du har ju redan en, man kan väl inte ha två eller..
Member
Posts: 2,340
Joined: Jan 13 2011
Gold: Locked
Warn: 20%
Mar 13 2011 10:23pm
Va killen seriös?'
För då kan jag skicka en orange stjärna :rofl:
Member
Posts: 23,011
Joined: Feb 2 2008
Gold: 2,967.01
Mar 14 2011 07:39am
Quote (bQd @ Mar 14 2011 04:23am)
Va killen seriös?'
För då kan jag skicka en orange stjärna :rofl:


haha kan jag direkt säga att han va.. han börja med att pm'a mig och frågade om jag skulle sluta me jsp och ifall han kunde få min stjärna då.. så drev jag med honom i typ 30 min, tillslut orka jag inte pm'a mer så jag bad honom fråga oLiWer och asdrake, sen efter ett tag så bad jag honom istället göra en tråd här haha ^^
Member
Posts: 13,121
Joined: Feb 7 2010
Gold: 1,398.07
Mar 14 2011 09:52am
Quote (TROLLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL @ 14 Mar 2011 14:39)
haha kan jag direkt säga att han va.. han börja med att pm'a mig och frågade om jag skulle sluta me jsp och ifall han kunde få min stjärna då.. så drev jag med honom i typ 30 min, tillslut orka jag inte pm'a mer så jag bad honom fråga oLiWer och asdrake, sen efter ett tag så bad jag honom istället göra en tråd här haha ^^


pure trollin
Member
Posts: 7,301
Joined: Feb 22 2007
Gold: 3.00
Mar 14 2011 10:23am
Quote (Vexen1337)
Would be great if u didnt made any Early bumps -

The post has been reported , remember to read the rules and also respect them  . Good luck !

Free bump.


Idiot.
Go Back To Svenska Topic List
Prev12223242526Next
Add Reply New Topic New Poll