Haha, jag hade missat det här guldkornet.
Heartless10 är ju ordentligt med rand

Han har hela forumet mot sig för att han inte förstår hur man ska bete sig, och tror att det är alla andra det är fel på

"MAMMA HELA VÄRLDEN ÄR DUM I HUVUDET FÖR DOM FÖRSTÅR INTE VAD JAG MENAR"