d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Hahaha
Prev1222324252651Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 02:52pm
uppe i sälen
Member
Posts: 27,730
Joined: Nov 2 2007
Gold: 150.66
Feb 9 2009 02:52pm
Quote (Simun @ Mon, Feb 9 2009, 08:49pm)
nice jag brukar också åka hemma. trappuppgången ftw!


^^
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 02:52pm
det är nice
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Feb 9 2009 02:53pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 21:52)
uppe i sälen


Ska man vara helt korrekt så ligger det nog mer än 3-5 mil utanför sälen mot Malungs hållet. Ligger inte nära alla andra stora backar som t.ex hundfjället, lindvallen osv
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 02:53pm
du simun åker skidor?
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Feb 9 2009 02:53pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 21:53)
du simun åker skidor?


inte längre. gjorde förr
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 02:54pm
okej
Member
Posts: 23,651
Joined: Jan 30 2009
Gold: 1.00
Feb 9 2009 02:58pm
nej du ristwall nu ska jag gö något annat så du får väll börja mobba någon annan efter som du inte har något liv sad.gif
Member
Posts: 21,148
Joined: Dec 21 2005
Gold: 2.16
Feb 9 2009 02:59pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 21:58)
nej du ristwall nu ska jag gö något annat så du får väll börja mobba någon annan efter som du inte har något liv sad.gif


ristpimp
Member
Posts: 73,188
Joined: Jun 12 2007
Gold: 710.63
Trader: Trusted
Feb 9 2009 04:34pm
Quote (SyB_OsT @ Mon, 9 Feb 2009, 21:58)
nej du ristwall nu ska jag gö något annat så du får väll börja mobba någon annan efter som du inte har något liv sad.gif


eftersom*

aah okej,. eftersom jag tydligen inte har nått liv så får jag väll försöka :/ biggrin.gif
Go Back To Svenska Topic List
Prev1222324252651Next
Add Reply New Topic New Poll