Quote (Eeemil @ 1 Sep 2011 20:56)
Jag och en polare tänkte trolla lite sen, dock är vi 1500-1600 spelare. Vill du spela med oss ändå så vore det kul. Ingen av oss har dock mikrofon tillgängligt, vilket suger litegranna. Fast trollar man så behöver man väl knappt det. Lan hela helgen, lär bli en del spelande. Han har inte kommit än, dock.
Riktig HoN trolling kräver mic. Du måste kunna skrika RASHA RASHA och LEEEEROOOOOOOOOooOOOOoOOOOoOOoY JeeeEeenkiiiiiIiiiInSzzzSsssZzSzSzzSszzZSszzSzzZSzz innan du suicidar i enemy well.