d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1228229230231232329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 35,862
Joined: Feb 11 2007
Gold: 1,287.00
Sep 1 2011 04:03am
Quote (ImoK @ Sep 1 2011 09:02am)
kul när man ska boosta vänner o dom trollar sönder dig -.- går 0-9 efter 5 minuter


Hah, fan vad surt ändå ^^ Jag har 1800 mmr nu, så nu kan du ju hjälpa mig till 1900 ;)
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Sep 1 2011 07:02am
nice =p kör på det kommer med tiden
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Sep 1 2011 07:04am
Quote (Eeemil @ Sep 1 2011 06:06am)
Jag hade kunnat vara med om jag inte var så himla dålig.

Är dock ganska stolt över att ha 1.7kd på mitt f2p-acc, när mitt legacy är 0.6kd(jag har blivit tvingad att spela support sen jag började, när jag har spelat med mina vänner). Ligger på 1550-1650, ungefär.

Väldigt ovant att börja spela carry efter att ha spelat support i alla dagar.


jo men jag är rätt kass också ^^
Member
Posts: 6,171
Joined: Sep 8 2008
Gold: 2.99
Sep 1 2011 11:56am
Quote (orvar174 @ Sep 1 2011 03:04pm)
jo men jag är rätt kass också ^^


1v1 =D?
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Sep 1 2011 12:35pm
Quote (sofft @ Sep 1 2011 06:56pm)
1v1 =D?


too late :(
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Sep 1 2011 12:39pm
någon som vill troolol på free 2 play acc?
Member
Posts: 1,324
Joined: Aug 30 2011
Gold: 164.54
Sep 1 2011 12:56pm
Quote (pawa @ Sep 1 2011 08:39pm)
någon som vill troolol på free 2 play acc?



Jag och en polare tänkte trolla lite sen, dock är vi 1500-1600 spelare. Vill du spela med oss ändå så vore det kul. Ingen av oss har mikrofon tillgängligt, vilket suger litegranna. Fast trollar man så behöver man väl knappt det. Lan hela helgen, lär bli en del spelande. Han har inte kommit än, dock.

This post was edited by Eeemil on Sep 1 2011 12:56pm
Member
Posts: 19,095
Joined: Aug 15 2007
Gold: 12.00
Sep 1 2011 12:57pm
Quote (Eeemil @ 1 Sep 2011 20:56)
Jag och en polare tänkte trolla lite sen, dock är vi 1500-1600 spelare. Vill du spela med oss ändå så vore det kul. Ingen av oss har dock mikrofon tillgängligt, vilket suger litegranna. Fast trollar man så behöver man väl knappt det. Lan hela helgen, lär bli en del spelande. Han har inte kommit än, dock.


Riktig HoN trolling kräver mic. Du måste kunna skrika RASHA RASHA och LEEEEROOOOOOOOOooOOOOoOOOOoOOoY JeeeEeenkiiiiiIiiiInSzzzSsssZzSzSzzSszzZSszzSzzZSzz innan du suicidar i enemy well.
Member
Posts: 1,324
Joined: Aug 30 2011
Gold: 164.54
Sep 1 2011 12:59pm
Quote (Aum @ Sep 1 2011 08:57pm)
Riktig HoN trolling kräver mic. Du måste kunna skrika RASHA RASHA och LEEEEROOOOOOOOOooOOOOoOOOOoOOoY JeeeEeenkiiiiiIiiiInSzzzSsssZzSzSzzSszzZSszzSzzZSzz innan du suicidar i enemy well.


Haha, jo, det är fan sant. :D Påminner mig om
http://www.youtube.com/watch?v=HUeZTPFzsjk

Så jävla sjuk. BOTTOM LANE IS FAILING HAAAAAAAAAAAAAAAAAAARD
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Sep 1 2011 01:19pm
Quote (Eeemil @ 1 Sep 2011 19:56)
Jag och en polare tänkte trolla lite sen, dock är vi 1500-1600 spelare. Vill du spela med oss ändå så vore det kul. Ingen av oss har mikrofon tillgängligt, vilket suger litegranna. Fast trollar man så behöver man väl knappt det. Lan hela helgen, lär bli en del spelande. Han har inte kommit än, dock.


orkar inte ha 1500-1600 spelare på skype, blir ett jävla liv om alla ska prata

This post was edited by pawa on Sep 1 2011 01:19pm
Go Back To Svenska Topic List
Prev1228229230231232329Next
Add Reply New Topic New Poll