d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1228222832284228522865001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 29 2012 01:57am
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 02:15)
Det är lättare än du tror

man bestämmer sig för att gå hardcore sen går man hardcore

som chef


Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Jul 29 2012 02:42am
Hej
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 29 2012 02:48am
Quote (SCXiao @ 29 Jul 2012 10:42)
Hej


tjo!
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 29 2012 02:55am
Köper dator med i5 och sånt coolt idag för 3500

Ska byta till ett lite fräsigare chassi..

SSD som jag hade tänkt köpa skippar jag.. Kommer istället köpa mig en ssd på 256gb och låta laptopen äta den..
Det tillsammans med ett tyngare batteri i laptopen bör ju hjälpa mig att utöka mina 6 timmar batteritid till 8-9-10 troligen :)

Perfekt - kommer ju plugga i höst och då kan jag säkert komma på ett användningsområde för en laptop utan nätkabel :)

This post was edited by Fil on Jul 29 2012 02:55am
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Jul 29 2012 04:08am
Nu märkte jag att det är söndag idag, inte lördag... :(
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 29 2012 04:09am
Quote (SCXiao @ Jul 29 2012 11:08am)
Nu märkte jag att det är söndag idag, inte lördag... :(


För mig är det lördag

ledig idag, ledig imorrn

pritti izi
Member
Posts: 92,367
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,373.92
Jul 29 2012 04:11am
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 12:09)
För mig är det lördag

ledig idag, ledig imorrn

pritti izi


Samma här men ändå, allt kändes plötsligt jävligt söndagsdystert :(
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 29 2012 04:15am
Kära dagg bock.

Jag råckade stela larm på 5:53 i morsse.
Jik up, trode d varr månndagg, skulle presis startta kaffebriggaren ner jak kom på de er söndag.
Skönt!
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 29 2012 04:19am
Quote (Fil @ Jul 29 2012 11:15am)
Kära dagg bock.

Jag råckade stela larm på 5:53 i morsse.
Jik up, trode d varr månndagg, skulle presis startta kaffebriggaren ner jak kom på de er söndag.
Skönt!


Hah!

Jag gör det där hela tiden också
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jul 29 2012 04:21am
Quote (Fil @ Jul 29 2012 10:15am)
Kära dagg bock.

Jag råckade stela larm på 5:53 i morsse.
Jik up, trode d varr månndagg, skulle presis startta kaffebriggaren ner jak kom på de er söndag.
Skönt!


mmmmm jag vaknade 4:15 av att katten lekte med mitt öga.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1228222832284228522865001Next
Closed New Topic New Poll