d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1228122822283228422855001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 06:37pm
Quote (PlaaD @ Jul 29 2012 01:35am)
All-in eller gtfo, ska man sluta med något så ska man.


exakt detta

en mentalitet för vinnare.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 28 2012 06:53pm
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 02:37)
exakt detta

en mentalitet för vinnare.


Du borde spana in Hesher btw, stark film.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 06:55pm
Quote (PlaaD @ Jul 29 2012 01:53am)
Du borde spana in Hesher btw, stark film.


Aldrig hört talas om ^^

kollade upp den på imdb, en rulle med en så här bra poster kan ju dock inte vara dålig? ^_^

Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 28 2012 06:56pm
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 02:55)
Aldrig hört talas om ^^

kollade upp den på imdb, en rulle med en så här bra poster kan ju dock inte vara dålig? ^_^

http://ia.media-imdb.com/images/M/MV5BMTUzMjU1NzY4NV5BMl5BanBnXkFtZTcwODg0ODU4NA@@._V1._SY317_.jpg


Jag kan tänka mig att detta hade vart du om du vart 20 på 80/90-talet
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 06:59pm
Quote (PlaaD @ Jul 29 2012 01:56am)
Jag kan tänka mig att detta hade vart du om du vart 20 på 80/90-talet


XD

Jag var ganska anti när jag var yngre
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 28 2012 07:04pm
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 02:59)
XD

Jag var ganska anti när jag var yngre


Antimetalisk

E: Bästa skämt-gåtan.
What's green and slimy and smells like bacon?

This post was edited by PlaaD on Jul 28 2012 07:07pm
Member
Posts: 44,246
Joined: Apr 30 2010
Gold: 7,940.00
Jul 28 2012 07:41pm
Quote (PlaaD @ 29 Jul 2012 03:04)
Antimetalisk

E: Bästa skämt-gåtan.
What's green and slimy and smells like bacon?


Member
Posts: 11,066
Joined: May 11 2008
Gold: 0.01
Jul 28 2012 07:55pm
vill inte veta av baksmällan i morgon... druckit konstant sen i onsdags så de har gått ~56 öl och en liter jäger

E/ gått 2 paket resorb om de nu heter så.. och 8 pack cigg och 4500 ...

samt att jag åt en langos, en BBQ STEAK, en souvas, lite oxfilerulle på ~30 min :rolleyes:

This post was edited by Chefen on Jul 28 2012 07:58pm
Member
Posts: 5,252
Joined: Aug 2 2008
Gold: 47.00
Jul 28 2012 09:24pm
Quote (Chefen @ Jul 29 2012 03:55am)
vill inte veta av baksmällan i morgon... druckit konstant sen i onsdags så de har gått ~56 öl och en liter jäger

E/ gått 2 paket resorb om de nu heter så.. och 8 pack cigg och 4500 ...

samt att jag åt en langos, en BBQ STEAK, en souvas, lite oxfilerulle på ~30 min  :rolleyes:


cool man. jag brukar också spendera fett mycket pengar.
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 29 2012 12:36am
Kom hem från flickvännen nyss. Var hos hennes farmor igår. Magen typ halvdöd fortfarande av alldeles på tok för mycket mat. Uuuhhh
Go Back To Svenska Topic List
Prev1228122822283228422855001Next
Closed New Topic New Poll