☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev
1
2280
2281
2282
2283
2284
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
Views: 624603
Replies: 50000
Track Topic
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#22811
Jul 28 2012 05:40pm
Quote (Jewhannes @ 29 Jul 2012 01:37)
thug life i Norrland
yaaman.
tråkiga är att översta kiosken som säljer milkshake/mjukglass/lyxshake stänger typ 19.00-20.00 :(((((
This post was edited by Nickeee on Jul 28 2012 05:40pm
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#22812
Jul 28 2012 05:41pm
Quote (Nickeee @ 29 Jul 2012 01:40)
yaaman.
tråkiga är att översta kiosken som säljer milkshake/mjukglass/lyxshake stänger typ 19.00-20.00 :(((((
Jag har inte käkat godis/glass/druckit läsk på 5 veckor
#YOLO
Orvar
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold
:
4,611.00
#22813
Jul 28 2012 05:42pm
Quote (snoramej @ Jul 29 2012 12:41am)
Jag har inte käkat godis/glass/druckit läsk på 5 veckor
#YOLO
For real? Strongt!
Har dragit ner på socker samt godis as well, men fan, skulle aldrig kunna ta ett uppehåll på 5 veckor
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#22814
Jul 28 2012 05:43pm
Quote (Orvar @ 29 Jul 2012 01:42)
For real? Strongt!
Har dragit ner på socker samt godis as well, men fan, skulle aldrig kunna ta ett uppehåll på 5 veckor
Jo, 5 veckor. Är inte ens sugen på godis - käka 4-5ggr per dag så håller man blodsockret i schack och man blir inte alls sugen på sötsaker.
Nickeee
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold
:
1,119.20
#22815
Jul 28 2012 05:47pm
Quote (snoramej @ 29 Jul 2012 01:41)
Jag har inte käkat godis/glass/druckit läsk på 5 veckor
#YOLO
fuk dat shit.
milkshake errday??? :D::D:DP:P
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#22816
Jul 28 2012 05:48pm
Quote (Nickeee @ 29 Jul 2012 01:47)
fuk dat shit.
milkshake errday??? :D::D:DP:P
Nej, bara mat, hehu
Och en del juice
Svartermetalisk
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold
:
30.00
#22817
Jul 28 2012 06:15pm
Quote (Orvar @ Jul 29 2012 12:42am)
For real? Strongt!
Har dragit ner på socker samt godis as well, men fan, skulle aldrig kunna ta ett uppehåll på 5 veckor
Det är lättare än du tror
man bestämmer sig för att gå hardcore sen går man hardcore
som chef
This post was edited by Svartermetalisk on Jul 28 2012 06:15pm
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#22818
Jul 28 2012 06:19pm
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 02:15)
Det är lättare än du tror
man bestämmer sig för att gå hardcore sen går man hardcore
som chef
Handlar mer om att äta ordentligt för mig, jag är aldrig ens sugen på godis längre pga. att jag äter nästan hela tiden.
Litttle_Brother
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold
:
2,069.00
#22819
Jul 28 2012 06:25pm
Quote (snoramej @ 29 Jul 2012 02:19)
Handlar mer om att äta ordentligt för mig, jag är aldrig ens sugen på godis längre pga. att jag äter nästan hela tiden.
Så helt jävla sant.
När jag äter bra och rutinmässigt = Så sjunker godissuget nå jävulskt.
PlaaD
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold
:
2,945.50
#22820
Jul 28 2012 06:35pm
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 02:15)
Det är lättare än du tror
man bestämmer sig för att gå hardcore sen går man hardcore
som chef
SO HARDCORE!!
All-in eller gtfo, ska man sluta med något så ska man.
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
2280
2281
2282
2283
2284
5001
Next
Closed
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact