d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1228022812282228322845001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 28 2012 05:40pm
Quote (Jewhannes @ 29 Jul 2012 01:37)
thug life i Norrland


yaaman.




tråkiga är att översta kiosken som säljer milkshake/mjukglass/lyxshake stänger typ 19.00-20.00 :(((((

This post was edited by Nickeee on Jul 28 2012 05:40pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 28 2012 05:41pm
Quote (Nickeee @ 29 Jul 2012 01:40)
yaaman.

tråkiga är att översta kiosken som säljer milkshake/mjukglass/lyxshake stänger typ 19.00-20.00 :(((((


Jag har inte käkat godis/glass/druckit läsk på 5 veckor

#YOLO
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Jul 28 2012 05:42pm
Quote (snoramej @ Jul 29 2012 12:41am)
Jag har inte käkat godis/glass/druckit läsk på 5 veckor

#YOLO


For real? Strongt!

Har dragit ner på socker samt godis as well, men fan, skulle aldrig kunna ta ett uppehåll på 5 veckor :O
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 28 2012 05:43pm
Quote (Orvar @ 29 Jul 2012 01:42)
For real? Strongt!

Har dragit ner på socker samt godis as well, men fan, skulle aldrig kunna ta ett uppehåll på 5 veckor :O


Jo, 5 veckor. Är inte ens sugen på godis - käka 4-5ggr per dag så håller man blodsockret i schack och man blir inte alls sugen på sötsaker.
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 28 2012 05:47pm
Quote (snoramej @ 29 Jul 2012 01:41)
Jag har inte käkat godis/glass/druckit läsk på 5 veckor

#YOLO


fuk dat shit.
milkshake errday??? :D::D:DP:P
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 28 2012 05:48pm
Quote (Nickeee @ 29 Jul 2012 01:47)
fuk dat shit.
milkshake errday??? :D::D:DP:P


Nej, bara mat, hehu

Och en del juice
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 06:15pm
Quote (Orvar @ Jul 29 2012 12:42am)
For real? Strongt!

Har dragit ner på socker samt godis as well, men fan, skulle aldrig kunna ta ett uppehåll på 5 veckor :O


Det är lättare än du tror

man bestämmer sig för att gå hardcore sen går man hardcore

som chef

This post was edited by Svartermetalisk on Jul 28 2012 06:15pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 28 2012 06:19pm
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 02:15)
Det är lättare än du tror

man bestämmer sig för att gå hardcore sen går man hardcore

som chef


Handlar mer om att äta ordentligt för mig, jag är aldrig ens sugen på godis längre pga. att jag äter nästan hela tiden.
Member
Posts: 36,514
Joined: Aug 17 2007
Gold: 2,069.00
Jul 28 2012 06:25pm
Quote (snoramej @ 29 Jul 2012 02:19)
Handlar mer om att äta ordentligt för mig, jag är aldrig ens sugen på godis längre pga. att jag äter nästan hela tiden.


Så helt jävla sant.

När jag äter bra och rutinmässigt = Så sjunker godissuget nå jävulskt.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 28 2012 06:35pm
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 02:15)
Det är lättare än du tror

man bestämmer sig för att gå hardcore sen går man hardcore

som chef


SO HARDCORE!!
All-in eller gtfo, ska man sluta med något så ska man.
Go Back To Svenska Topic List
Prev1228022812282228322845001Next
Closed New Topic New Poll