d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1227922802281228222835001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 04:59pm
Quote (Jewhannes @ Jul 28 2012 11:57pm)
jag kommer med mäsken


Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 28 2012 05:01pm
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 00:59)
http://cdn.memegenerator.net/instances/400x/24100893.jpg



orka

This post was edited by Jewhannes on Jul 28 2012 05:01pm
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 28 2012 05:04pm
Quote (snoramej @ 29 Jul 2012 00:48)
Du är välkommen.

PlaaD också

Och Svartin

Har inga andra vänner.


ty
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 05:04pm
AFK ska ut och handla mat

Det är tur att jag bor i Stockholms annars hade jag fått göra inbrott i närmsta villa och raida någons kyl.

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 28 2012 05:05pm
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 01:04)
AFK ska ut och handla mat

Det är tur att jag bor i Stockholms annars hade jag fått göra inbrott i närmsta villa och raida någons kyl.


Det är precis sånt vi gör i Norrland pga. att mina närmsta grannar bor 1.5km bort.

Quote (PlaaD @ 29 Jul 2012 01:04)
ty


Lugnt man.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 28 2012 05:08pm
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 01:04)
AFK ska ut och handla mat

Det är tur att jag bor i Stockholms annars hade jag fått göra inbrott i närmsta villa och raida någons kyl.


i umeå stänger sista kiosken 01.00, annars har vi statiol
=/
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 28 2012 05:17pm
Quote (Svartermetalisk @ 29 Jul 2012 01:04)
AFK ska ut och handla mat

Det är tur att jag bor i Stockholms annars hade jag fått göra inbrott i närmsta villa och raida någons kyl.


Jävlar, glömde att typ McDonalds har öppet till 02 & 04 och dygnet runt samt att samtliga kebabställen i centrum stänger vid 04.
Martin ''Förutfattade meningar om att alla som inte bor i Stockholm bor på landet'' Efternamn :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 28 2012 05:19pm
Quote (PlaaD @ 29 Jul 2012 01:17)
Jävlar, glömde att typ McDonalds har öppet till 02 & 04 och dygnet runt samt att samtliga kebabställen i centrum stänger vid 04.
Martin ''Förutfattade meningar om att alla som inte bor i Stockholm bor på landet'' Efternamn  :D


:lol:
Member
Posts: 19,639
Joined: Jul 27 2007
Gold: 1,119.20
Jul 28 2012 05:27pm
Quote (Jewhannes @ 29 Jul 2012 01:08)
i umeå stänger sista kiosken 01.00, annars har vi statiol
=/


här stänger det 00.00, statoil alltså.
efter det är det houseraping som gäller
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 28 2012 05:37pm
Quote (Nickeee @ 29 Jul 2012 01:27)
här stänger det 00.00, statoil alltså.
efter det är det houseraping som gäller


thug life i Norrland
Go Back To Svenska Topic List
Prev1227922802281228222835001Next
Closed New Topic New Poll