Quote (orvar174 @ Sep 1 2011 05:43am)
Nån som e på o ta lite 1v1s? 4thelulz
Jag hade kunnat vara med om jag inte var så himla dålig.
Är dock ganska stolt över att ha 1.7kd på mitt f2p-acc, när mitt legacy är 0.6kd(jag har blivit tvingad att spela support sen jag började, när jag har spelat med mina vänner). Ligger på 1550-1650, ungefär.
Väldigt ovant att börja spela carry efter att ha spelat support i alla dagar.