d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > ¤ Officiella Hon Topicen ¤ > Heroes Of Newerth
Prev1227228229230231329Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Aug 29 2011 03:37pm
Quote (tOFFELiKastrullen @ 27 Aug 2011 00:44)
Original Wahlin <3
Those boys are cute. Vet ej vilka som lirar i Wahlin i hon dock.


true ^^
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 30 2011 02:19am
Quote (d0oh @ Aug 29 2011 09:09pm)
http://www.youtube.com/watch?v=JH82pttAtvc

Polare gjorde en video
tänkte bara sprida vidare :)


1:28 Dödar han en [SK]`````````K tror det är någon på JSP, Cphannes vet vem det är iaf.
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 30 2011 03:30am
Eller Pawa kanske vet. Kan även vara någon av deras trollacc, inte frågat vem som äger det accet :D
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Aug 30 2011 08:10am
Quote (d0oh @ Aug 29 2011 09:09pm)
http://www.youtube.com/watch?v=JH82pttAtvc

Polare gjorde en video
tänkte bara sprida vidare :)


n1 ^^
Member
Posts: 19,016
Joined: Apr 27 2006
Gold: 0.00
Aug 30 2011 12:18pm
Quote (Spetch @ 30 Aug 2011 10:30)
Eller Pawa kanske vet. Kan även vara någon av deras trollacc, inte frågat vem som äger det accet :D


det är min gamla managers (när jag spelade competitive) troll-acc
Retired Moderator
Posts: 27,977
Joined: Apr 9 2007
Gold: 85.47
Trader: Trusted
Aug 30 2011 01:27pm
Quote (pawa @ Aug 30 2011 08:18pm)
det är min gamla managers (när jag spelade competitive) troll-acc


I c! :)
Member
Posts: 1,324
Joined: Aug 30 2011
Gold: 164.54
Aug 31 2011 03:40am
http://img.photobucket.com/albums/v142/Mimiruu/TobiDance.gif

hähä.

This post was edited by Eeemil on Aug 31 2011 03:41am
Member
Posts: 31,927
Joined: Nov 11 2009
Gold: 4,611.00
Aug 31 2011 09:43pm
Nån som e på o ta lite 1v1s? 4thelulz

This post was edited by orvar174 on Aug 31 2011 09:43pm
Member
Posts: 1,324
Joined: Aug 30 2011
Gold: 164.54
Aug 31 2011 11:06pm
Quote (orvar174 @ Sep 1 2011 05:43am)
Nån som e på o ta lite 1v1s? 4thelulz


Jag hade kunnat vara med om jag inte var så himla dålig.

Är dock ganska stolt över att ha 1.7kd på mitt f2p-acc, när mitt legacy är 0.6kd(jag har blivit tvingad att spela support sen jag började, när jag har spelat med mina vänner). Ligger på 1550-1650, ungefär.

Väldigt ovant att börja spela carry efter att ha spelat support i alla dagar.
Member
Posts: 21,643
Joined: Jun 14 2006
Gold: 2,310.27
Sep 1 2011 03:02am
kul när man ska boosta vänner o dom trollar sönder dig -.- går 0-9 efter 5 minuter
Go Back To Svenska Topic List
Prev1227228229230231329Next
Add Reply New Topic New Poll