Quote (Jewhannes @ 28 Jul 2012 23:35)
satans d-link. köp aldrig en sån router eller något av det märket
insåg det för många herrans år sedan! har svurit många långa ramsor över d-link!
För närvarande körs någon lyxig linksys e4200 här!
Den har enormt hög kapacitet och har fan aldrig strulat! Enormt nöjd
