d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1227422752276227722785001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 03:31pm
Helvete jag är helt sjukt hungrig och jag har noll käk :D

slut på ost, slut på ägg, slut på keso, slut på youghurt,

fuck my life

Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 28 2012 03:32pm
Quote (Svartermetalisk @ 28 Jul 2012 23:31)
Helvete jag är helt sjukt hungrig och jag har noll käk :D

slut på ost, slut på ägg, slut på keso, slut på youghurt,

fuck my life


Måste gå och handla imorgon

mor och far är i stugan i 2-3 veckor, helt knas
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 28 2012 03:35pm
satans d-link. köp aldrig en sån router eller något av det märket
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 03:35pm
Quote (snoramej @ Jul 28 2012 10:32pm)
Måste gå och handla imorgon

mor och far är i stugan i 2-3 veckor, helt knas


FEST HOS JOHAN FEST HOS JOHAN
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 28 2012 03:35pm
Fan vad nice.. Imorgon kväll har man alltså en stationär dator igen! :)
Tror dock jag ska låta bli att starta den (om jag klarart), och vänta på inköp av chassi!
Kan ju visserligen formatera och installera och dylikt imorgon.. Sen när jag handlat chassi är det ju bara att flytta över prylarna till nya chassit, tuta och köra!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 28 2012 03:37pm
Quote (Svartermetalisk @ 28 Jul 2012 23:35)
FEST HOS JOHAN FEST HOS JOHAN


Jag har 200kr kvar att leva på resten av sommaren, ingen fest för mig/hos mig
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 28 2012 03:43pm
Quote (Jewhannes @ 28 Jul 2012 23:35)
satans d-link. köp aldrig en sån router eller något av det märket


insåg det för många herrans år sedan! har svurit många långa ramsor över d-link!
För närvarande körs någon lyxig linksys e4200 här!
Den har enormt hög kapacitet och har fan aldrig strulat! Enormt nöjd :)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 03:43pm
Jag kommer få gå till sleven och handla efter thorzains match :o
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 28 2012 03:44pm
Quote (Svartermetalisk @ Jul 28 2012 11:43pm)
Jag kommer få gå till sleven och handla efter thorzains match :o


Vad ska du handla Martin? B)
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 03:47pm
Quote (umade @ Jul 28 2012 10:44pm)
Vad ska du handla Martin? B)


Youghurt är väl typ det enda ätbara dom har

jesus christ jag är sjukt hungrig
Go Back To Svenska Topic List
Prev1227422752276227722785001Next
Closed New Topic New Poll