d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1227222732274227522765001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,203.17
Jul 28 2012 02:06pm
Hej
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 28 2012 02:11pm
http://www.inet.se/kundvagn/visa/2079212/2012-07-28

funderar på det där..

har lagt ett par bud med deadline imorgon via blocket.. går nästan och hoppas att de ska säga nej så jag får bygga en dator.. det är fan roligt!
Har inte gjort det sedan 05-06 någon gång.. Sen sålde jag min stationära.. Det kliar som fan i fingrarna! :P


Till alla amd-haters: provade få in en i5 med budgeten jag satt och då var det på bekostnad av något annat..

This post was edited by Fil on Jul 28 2012 02:13pm
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,203.17
Jul 28 2012 02:19pm
Quote (Fil @ 28 Jul 2012 22:11)
http://www.inet.se/kundvagn/visa/2079212/2012-07-28

funderar på det där..

har lagt ett par bud med deadline imorgon via blocket.. går nästan och hoppas att de ska säga nej så jag får bygga en dator.. det är fan roligt!
Har inte gjort det sedan 05-06 någon gång.. Sen sålde jag min stationära.. Det kliar som fan i fingrarna! :P


Till alla amd-haters: provade få in en i5 med budgeten jag satt och då var det på bekostnad av något annat..


Hej sa jag, försök inte ta min uppmärksamhet :fume:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 28 2012 02:19pm
Quote (SCXiao @ 28 Jul 2012 22:19)
Hej sa jag, försök inte ta min uppmärksamhet :fume:


hej


Quote (Fil @ 28 Jul 2012 22:11)
http://www.inet.se/kundvagn/visa/2079212/2012-07-28

funderar på det där..

har lagt ett par bud med deadline imorgon via blocket.. går nästan och hoppas att de ska säga nej så jag får bygga en dator.. det är fan roligt!
Har inte gjort det sedan 05-06 någon gång.. Sen sålde jag min stationära.. Det kliar som fan i fingrarna! :P


Till alla amd-haters: provade få in en i5 med budgeten jag satt och då var det på bekostnad av något annat..


har en amd atm, funkar väl bra antar jag men om jag hade cash så hade jag kört på en i5 2500k

This post was edited by snoramej on Jul 28 2012 02:20pm
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 28 2012 02:20pm
God afton.
Member
Posts: 92,366
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,203.17
Jul 28 2012 02:20pm
Quote (snoramej @ 28 Jul 2012 22:19)
hej




har en amd atm, funkar väl bra antar jag men om jag hade cash så hade jag kört på en i5 2500k


Hej ^_^
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 28 2012 02:21pm
Quote (Marcusd0 @ 28 Jul 2012 22:20)
God afton.


hej

Quote (SCXiao @ 28 Jul 2012 22:20)
Hej ^_^


hej
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 28 2012 02:22pm
Quote (SCXiao @ 28 Jul 2012 22:06)
Hej


Hej

Quote (SCXiao @ 28 Jul 2012 22:06)
Hej


Hej
Quote (snoramej @ 28 Jul 2012 22:19)
hej




har en amd atm, funkar väl bra antar jag men om jag hade cash så hade jag kört på en i5 2500k

:r

Samma här, men 5000 är vad jag vill lägga som mest. Skulle jag lagt till mer pengar skulle jag hellre köpt en ssd utöver det jag redan köper!
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 28 2012 02:23pm
Quote (Fil @ 28 Jul 2012 22:22)
Samma här, men 5000 är vad jag vill lägga som mest. Skulle jag lagt till mer pengar skulle jag hellre köpt en ssd utöver det jag redan köper!


För 5k är en amd mer värt

du får ju en 4-kärnig processor och ett 6-serie radeon/liknande nvidia grafikkort för det.

8gb ram också

This post was edited by snoramej on Jul 28 2012 02:23pm
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 28 2012 02:25pm
Quote (snoramej @ 28 Jul 2012 22:23)
För 5k är en amd mer värt

du får ju en 4-kärnig processor och ett 6-serie radeon/liknande nvidia grafikkort för det.

8gb ram också


Precis så jag har resonerat! :)

Köpa processor för hela slanten? Då blir resten skit!
Go Back To Svenska Topic List
Prev1227222732274227522765001Next
Closed New Topic New Poll