d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1226922702271227222735001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 28 2012 06:21am
Quote (Ekaan @ 28 Jul 2012 14:20)
lägg av nu snoramej....


egn pls
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 28 2012 08:47am
Quote (Fil @ 28 Jul 2012 14:16)
Åhhhh

Mina vänner jag brukar festa med är iväg på annat håll så jag står utan någon att gå med till hbg-festivalen ikväll :<

Där finns en tjej jag har en väldigt diskret relation med som jag eventuellt skulle träffa där..

Hoppas det löser sig fram mot kvällen! Annars är jag bitter


dra dit och bli vän med alla! :)
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 28 2012 08:55am
Quote (Jewhannes @ 28 Jul 2012 16:47)
dra dit och bli vän med alla! :)


Lutar åt att jag skiter i ;P
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 28 2012 09:01am
Quote (Fil @ 28 Jul 2012 16:55)
Lutar åt att jag skiter i ;P


nalta lat
Member
Posts: 22,633
Joined: Sep 17 2005
Gold: 0.00
Jul 28 2012 10:13am
Wtb quake live-partners ok.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 28 2012 11:08am
Mothereffin Dark Knight ikväll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 11:09am
Quote (PlaaD @ Jul 28 2012 06:08pm)
Mothereffin Dark Knight ikväll


Str0nk

Christian Bale är kung av universum
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 28 2012 11:11am
Quote (Svartermetalisk @ 28 Jul 2012 19:09)
Str0nk

Christian Bale är kung av universum


Tom Hardy är minst lika OP
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 28 2012 11:12am
Quote (PlaaD @ 28 Jul 2012 19:08)
Mothereffin Dark Knight ikväll


Batman-filmerna är så jävla dåliga.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 11:13am
Quote (PlaaD @ Jul 28 2012 06:11pm)
Tom Hardy är minst lika OP


Tom Hardy är ganska stark också

tru tru

Quote (snoramej @ Jul 28 2012 06:12pm)
Batman-filmerna är så jävla dåliga.


Nu får du fan gå och lägga dig

This post was edited by Svartermetalisk on Jul 28 2012 11:13am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1226922702271227222735001Next
Closed New Topic New Poll