☰
d2jsp
Rules
Help
Forum Gold FAQ
Live Streams
Photo Gallery
Hourly Raffle
Ladder Slasher
Log In
Register
Log In
Register
Account Recovery
Resend Validation Email
d2jsp Forums
>
Off-Topic
>
International
>
Svenska
> Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev
1
226
227
228
229
230
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
Views: 96305
Replies: 4038
Track Topic
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#2271
Jun 17 2015 03:44am
Bästa drop än så länge
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2272
Jun 17 2015 06:17am
Quote (SCXiao @ 17 Jun 2015 11:44)
Bästa drop än så länge :santa:
http://i.imgur.com/Vcgha0J.jpg
grattis bubben! ångrar som sagt så in i helvete att jag slängt alla mf scs och gheed >_< ska lira någon timme nu. sen "jobbar" jag 12 timmar inatt där jag kommer kunna lira säkert 8h hahah
e: inte hittat något användbart för mig men kan posta lite koola drops ändå
oli ujelly?
no? ujelly now?
This post was edited by Simon on Jun 17 2015 06:30am
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2273
Jun 17 2015 07:42am
ding 94
sjukt vad fort man levlar när man kör ensam i /players 8
har farmat lite essences också så blivit mest dia/baal vilket antagligen bidrar en del
Simon
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold
:
0.00
#2274
Jun 17 2015 08:43am
jaaaa
älskar dom där små jävlarna! är sjukt stora packs, aslätta att döda med CL och bra drops!
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#2275
Jun 17 2015 09:42am
Quote (Simon @ 17 Jun 2015 14:17)
grattis bubben! ångrar som sagt så in i helvete att jag slängt alla mf scs och gheed >_< ska lira någon timme nu. sen "jobbar" jag 12 timmar inatt där jag kommer kunna lira säkert 8h hahah
e: inte hittat något användbart för mig men kan posta lite koola drops ändå
oli ujelly?
http://i59.tinypic.com/2zr41vt.jpg
no? ujelly now?
http://i62.tinypic.com/2vaz0q0.jpg
http://i58.tinypic.com/21dfpyu.jpg
Har noneth poleaxe fortfarande
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#2276
Jun 17 2015 01:36pm
Jävla Simon, du fick mig att börja lvla på single player!
Gjorde en assassin jag med, såg just att Óli körde på det också, synd!
This post was edited by generalet on Jun 17 2015 01:37pm
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#2277
Jun 17 2015 02:03pm
Quote (generalet @ 17 Jun 2015 21:36)
Jävla Simon, du fick mig att börja lvla på single player!
Gjorde en assassin jag med, såg just att Óli körde på det också, synd!
Tänkte Du köra trapsin med eller?
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#2278
Jun 17 2015 02:17pm
Quote (SCXiao @ 17 Jun 2015 22:03)
Tänkte Du köra trapsin med eller? :D
Jepp! Det blir så!
Lvl 22, a5 normal. Måste dock levla lite mer så jag iaf får lightning sentry >_<
This post was edited by generalet on Jun 17 2015 02:17pm
generalet
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold
:
7,531.00
#2279
Jun 17 2015 03:24pm
Förresten, hur lyckas Simon göra infinity på single player? Ladder only-runord!
SCXiao
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold
:
1,013.42
#2280
Jun 17 2015 03:36pm
Quote (generalet @ 17 Jun 2015 23:24)
Förresten, hur lyckas Simon göra infinity på single player? Ladder only-runord!
Finns nån ladder runeword txt man kan ladda hem och lägga nånstans i d2 mappen, minns inre exakt var men Simon vet nog
Go Back To
Svenska
Topic List
Prev
1
226
227
228
229
230
404
Next
Add Reply
New Topic
New Poll
© 2003-2026 d2jsp
Contact