d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella D2-tråden > Behövs Nu Till Nya Laddern!
Prev1226227228229230404Next
Add Reply New Topic New Poll
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Jun 17 2015 03:44am
Bästa drop än så länge :santa:

Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 17 2015 06:17am
Quote (SCXiao @ 17 Jun 2015 11:44)
Bästa drop än så länge :santa:

http://i.imgur.com/Vcgha0J.jpg


grattis bubben! ångrar som sagt så in i helvete att jag slängt alla mf scs och gheed >_< ska lira någon timme nu. sen "jobbar" jag 12 timmar inatt där jag kommer kunna lira säkert 8h hahah

e: inte hittat något användbart för mig men kan posta lite koola drops ändå

oli ujelly?


no? ujelly now?




This post was edited by Simon on Jun 17 2015 06:30am
Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 17 2015 07:42am
ding 94
sjukt vad fort man levlar när man kör ensam i /players 8
har farmat lite essences också så blivit mest dia/baal vilket antagligen bidrar en del :P

Member
Posts: 41,890
Joined: Jul 7 2005
Gold: 0.00
Jun 17 2015 08:43am
jaaaa :D



älskar dom där små jävlarna! är sjukt stora packs, aslätta att döda med CL och bra drops!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Jun 17 2015 09:42am
Quote (Simon @ 17 Jun 2015 14:17)
grattis bubben! ångrar som sagt så in i helvete att jag slängt alla mf scs och gheed >_< ska lira någon timme nu. sen "jobbar" jag 12 timmar inatt där jag kommer kunna lira säkert 8h hahah

e: inte hittat något användbart för mig men kan posta lite koola drops ändå

oli ujelly?
http://i59.tinypic.com/2zr41vt.jpg

no? ujelly now?
http://i62.tinypic.com/2vaz0q0.jpg

http://i58.tinypic.com/21dfpyu.jpg


:cry:

Har noneth poleaxe fortfarande :lol:
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 17 2015 01:36pm
Jävla Simon, du fick mig att börja lvla på single player!

Gjorde en assassin jag med, såg just att Óli körde på det också, synd!

This post was edited by generalet on Jun 17 2015 01:37pm
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Jun 17 2015 02:03pm
Quote (generalet @ 17 Jun 2015 21:36)
Jävla Simon, du fick mig att börja lvla på single player!

Gjorde en assassin jag med, såg just att Óli körde på det också, synd!


Tänkte Du köra trapsin med eller? :D
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 17 2015 02:17pm
Quote (SCXiao @ 17 Jun 2015 22:03)
Tänkte Du köra trapsin med eller? :D


Jepp! Det blir så!

Lvl 22, a5 normal. Måste dock levla lite mer så jag iaf får lightning sentry >_<

This post was edited by generalet on Jun 17 2015 02:17pm
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jun 17 2015 03:24pm
Förresten, hur lyckas Simon göra infinity på single player? Ladder only-runord!
Member
Posts: 92,364
Joined: Dec 8 2005
Gold: 1,013.42
Jun 17 2015 03:36pm
Quote (generalet @ 17 Jun 2015 23:24)
Förresten, hur lyckas Simon göra infinity på single player? Ladder only-runord!


Finns nån ladder runeword txt man kan ladda hem och lägga nånstans i d2 mappen, minns inre exakt var men Simon vet nog :santa:
Go Back To Svenska Topic List
Prev1226227228229230404Next
Add Reply New Topic New Poll