d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1226822692270227122725001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 28 2012 05:37am
Quote (Alphabetz @ 28 Jul 2012 13:33)
jelly


Nej.
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 28 2012 05:43am
Quote (Svartermetalisk @ 28 Jul 2012 13:25)
Det kom nyss in en utlänning och började fårga om Kent Spökstad och gamla kentvinyler

Jag frågade vart han kom ifrån så sa han grekland.

Då tänkte jag HMMM jag känner en grek som är ute efter bla spökstad, så frågade jag han "är du trixter @ kentforum" han bara aa det är jag

Snackat med han massor av gånger online så dyker han helt random upp i butiken jag jobbar :D


why you byt avatar/sig?

Quote (snoramej @ 28 Jul 2012 13:37)
Nej.


why you byt avatar/sig?

Quote (Fil @ 13 Jul 2002 13:37)
¯\_(ツ)_/¯


This post was edited by Fil on Jul 28 2012 05:44am
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 28 2012 05:44am
Quote (Fil @ 28 Jul 2012 13:43)
why you byt avatar?


du hänger inte med i svängarna
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 28 2012 05:46am
Quote (Jewhannes @ 28 Jul 2012 13:44)
du hänger inte med i svängarna


jag har sett det innan men har inte pallat fråga :r
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 28 2012 05:51am
Quote (Alphabetz @ 28 Jul 2012 13:33)
jelly


Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 28 2012 06:13am
Quote (PlaaD @ 28 Jul 2012 13:51)
https://i.chzbgr.com/completestore/12/7/15/RUnXOZMixkSDhjFllux2jQ2.gif


:D
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 28 2012 06:16am
Åhhhh

Mina vänner jag brukar festa med är iväg på annat håll så jag står utan någon att gå med till hbg-festivalen ikväll :<

Där finns en tjej jag har en väldigt diskret relation med som jag eventuellt skulle träffa där..

Hoppas det löser sig fram mot kvällen! Annars är jag bitter
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 28 2012 06:17am
Quote (Fil @ 28 Jul 2012 14:16)
Åhhhh

Mina vänner jag brukar festa med är iväg på annat håll så jag står utan någon att gå med till hbg-festivalen ikväll :<

Där finns en tjej jag har en väldigt diskret relation med som jag eventuellt skulle träffa där..

Hoppas det löser sig fram mot kvällen! Annars är jag bitter


Ta med zebmad

Varför byter alla färg på namnen? :(
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 28 2012 06:20am
Quote (PlaaD @ 28 Jul 2012 14:17)
Ta med zebmad

Varför byter alla färg på namnen? :(


Vet inte vad du pratar om

:r
Member
Posts: 49,732
Joined: Dec 15 2007
Gold: 7,051.99
Jul 28 2012 06:20am
Quote (Jewhannes @ 28 Jul 2012 12:44)
du hänger inte med i svängarna


lägg av nu snoramej....

;)

This post was edited by Ekaan on Jul 28 2012 06:20am
Go Back To Svenska Topic List
Prev1226822692270227122725001Next
Closed New Topic New Poll