Quote (Svartermetalisk @ 28 Jul 2012 11:11)
True story
men när jag drack sprit var det där minimumgränsen
Tyckte inte om att dansa lal
Usch för dig!
Älskar att bara känna löklukten och vibrationerna överallt. Bara blunda, veva och shake'a loss till sköna tunes! What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Fucking love it!
Nog fan det jag saknar mest med sthlm, dansandet. Ååååååh ge mig
This post was edited by Alphabetz on Jul 28 2012 05:11am