d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1226622672268226922705001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 03:11am
Quote (Fil @ Jul 28 2012 10:10am)
Så dricker du inte sprit ;pPpPpPpppPp


True story

men när jag drack sprit var det där minimumgränsen

Tyckte inte om att dansa lal

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 28 2012 03:12am
Quote (Svartermetalisk @ 28 Jul 2012 11:11)
True story

men när jag drack sprit var det där minimumgränsen

Tyckte inte om att dansa lal


Samma här

Det är det första jag klargör för eventuella krogragg!

Sen är jag inte så glad för krogragg heller.. Men när det händer så berättar jag att jag HATAR att dansa..
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 03:19am
Quote (Fil @ Jul 28 2012 10:12am)
Samma här

Det är det första jag klargör för eventuella krogragg!

Sen är jag inte så glad för krogragg heller.. Men när det händer så berättar jag att jag HATAR att dansa..


Det är fan rätt

*vi som sitter och tjurar i baren-five!*
Member
Posts: 107,673
Joined: Jan 20 2007
Gold: 2,443.00
Jul 28 2012 03:36am
Quote (Svartermetalisk @ Jul 28 2012 11:19am)
Det är fan rätt

*vi som sitter och tjurar i baren-five!*


Vad fan Martin, varför har du gåsens avatar? :mad:

Helt förvirrad. Såg att lastpost här var Martin, går in i tråden och ser en gås och tänker att jewhannes skrivit direkt, så har han inte det :(
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 28 2012 03:56am
Quote (Svartermetalisk @ 28 Jul 2012 11:19)
Det är fan rätt

*vi som sitter och tjurar i baren-five!*


Indeed. Fyfan vad jag älskar att tjura i baren.
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 04:02am
Quote (snoramej @ Jul 28 2012 10:56am)
Indeed. Fyfan vad jag älskar att tjura i baren.


Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 28 2012 04:27am
Nä nog är dansgolvet roligt, släppa lös och följa med musiken!
Member
Posts: 19,868
Joined: Nov 8 2010
Gold: 54.00
Jul 28 2012 04:28am
Quote (Fil @ 28 Jul 2012 00:46)
Vill hämta den i skåne, tack annars :)



Gör det, jag är hooked! :D


http://www.blocket.se/malmo/Stationar_gamingdator_med_SSD_Harddisk_41607711.htm?ca=23&w=1
Member
Posts: 50,846
Joined: Aug 11 2008
Gold: 7,531.00
Jul 28 2012 04:28am
Quote (Jewhannes @ 28 Jul 2012 12:27)
Nä nog är dansgolvet roligt, släppa lös och följa med musiken!


Tyst med dig din bittra jävel.
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 28 2012 04:33am
Quote (snoramej @ 28 Jul 2012 12:28)
Tyst med dig din bittra jävel.


Macuuuuuuk
Go Back To Svenska Topic List
Prev1226622672268226922705001Next
Closed New Topic New Poll