d2jsp
Log InRegister
d2jsp Forums > Off-Topic > International > Svenska > Den Officiella Svenska Chatten > Där Vi Officiellt Diskuterar ... Saker
Prev1226522662267226822695001Next
Closed New Topic New Poll
Member
Posts: 16,327
Joined: Apr 18 2009
Gold: 259.62
Jul 27 2012 05:08pm
Quote (Svartermetalisk @ 28 Jul 2012 01:05)
acsualy is dolan


nono broder gås
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 27 2012 06:51pm
Jag är snäll och följer med en polare så han kan ligga(jag ska ligga med hennes tjejpolare) men dom sitter bara och dnsckqr rn massa strunt.
Member
Posts: 13,906
Joined: Oct 22 2008
Gold: 2,945.50
Jul 27 2012 07:09pm
Quote (eviilution @ 28 Jul 2012 02:51)
Jag är snäll och följer med en polare så han kan ligga(jag ska ligga med hennes tjejpolare) men dom sitter bara och dnsckqr rn massa strunt.


Smacka dem i munnen
Member
Posts: 5,972
Joined: Jun 29 2008
Gold: 3,000.70
Jul 27 2012 08:04pm
Quote (PlaaD @ 28 Jul 2012 01:09)
Smacka dem i munnen


Aldrig blivit så lurad i mitt liv, tur att jag fick skjuts hem iaf...

hett tips! lita aldrig på hallsta flickor !
Member
Posts: 205,330
Joined: Aug 22 2008
Gold: 3,641.97
Jul 27 2012 10:06pm
Wtf
Member
Posts: 45,753
Joined: Sep 8 2004
Gold: 556.34
Jul 27 2012 10:14pm
moon smuutti ku pl tuutti
Member
Posts: 14,513
Joined: Apr 3 2008
Gold: 15.00
Jul 28 2012 03:07am
Quote (Alphabetz @ 26 Jul 2012 11:04)
Usch vilken keff utgång det var igår, så jävla tamt. Ovärda pengar dessutom, helvete att folk inte pallar festa


Bättre utgång igår, for sure. Blir bara så less än en gång på att folk inte vill dansa, är fan bara det enda jag vill när jag är ute. :angry:
Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 28 2012 03:07am
Quote (Alphabetz @ 28 Jul 2012 11:07)
Bättre utgång igår, for sure. Blir bara så less än en gång på att folk inte vill dansa, är fan bara det enda jag vill när jag är ute. :angry:


Fniss
Member
Posts: 53,726
Joined: Aug 20 2008
Gold: 30.00
Jul 28 2012 03:08am
Ska jag dansa ska jag ha minst fyra sexor först :D

Member
Posts: 36,992
Joined: Jan 6 2007
Gold: 7,821.00
Jul 28 2012 03:10am
Quote (Svartermetalisk @ 28 Jul 2012 11:08)
Ska jag dansa ska jag ha minst fyra sexor först :D


Så dricker du inte sprit ;pPpPpPpppPp
Go Back To Svenska Topic List
Prev1226522662267226822695001Next
Closed New Topic New Poll